En Städlogga

Mer
5 år 9 månader sedan #1075012 av Geta
Svar från Geta i ämnet En Städlogga
Frostade av frysen igår. Det är jag så glad för. Har även tvättat idag.
Mer
5 år 9 månader sedan #1075018 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet En Städlogga
Jag håller på med mitt badrumsgolv, kör på onsdagar. Men stod inte på schemat när boendestödet skulle komma, så jag var inte hemma då. Får ta det nästa vecka istället.
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1079229 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet En Städlogga
Nu har jag sopat golvet i köket å tänkte skura alla rum. Bara skurat köket är gjort, så det blir säkert 3 timmar till innan jag är klar med allt.

Edit: Klart. Nästa gång tänker jag starta med det värsta å det tycker jag är att dammsuga, men främst skura golvet. Så då blir allt enklare efter det. Sedan kommer jag köpa en tvättpåse till sockor å även dra-på-lakan tänker jag köpa. Behöver även nya disktrasor, å en hel del annat! Måste till frissan med!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Maxjohan1983.
Mer
5 år 8 månader sedan #1079269 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet En Städlogga
:bravo:
Mer
5 år 8 månader sedan #1081460 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet En Städlogga
En kvinna har svarat på min städannons som jag lagt upp på Care.com... Jag hittade hen på Facebook för hen hade ovanligt namn. En Finska.

Men jag tror jag ska fortsätta städa på egen hand. Lyckades ju få golvet rengjort förra veckan..

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 8 månader sedan #1081498 av Kloppe
Svar från Kloppe i ämnet En Städlogga
Jag har ägnat hela semestern, förutom när det var som varmast, att städa lägenheten. Delat upp arbetet i små portioner. Fast det blir lite slarvigt. Inte så noga med hörn, lister och sådant.

Det blir bättre och bättre dag för dag.