Tråden om fotografering

Mer
5 år 2 månader sedan #1132526 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Tråden om fotografering
Jag hade ett Tamron 80-300 tror jag det var.
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1132541 av Nissegossen

Vittrad skrev: Cosmos, det måste ha varit pampigt att få plåta Grand Canyon. Vad var det för tele du hade?

Nissegossen, vad är det för gamla kameror du har?

En Canon autofokus i en väl nött läder med en rem, med lock för objektivet
Samt en Konica med en liten blixt
Kan inte tyda modellen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 2 månader sedan #1132555 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Tråden om fotografering
Synd, Nisse. Du kanske redan har en rulle med film i den så du kan se vad för slags typ av film du behöver? Många fotobutiker säljer fortfarande analog film, finns en del på nätet.
Mer
5 år 2 månader sedan #1132574 av Nissegossen
Det finns en film i Konican

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 2 månader sedan #1132634 av krokus
Svar från krokus i ämnet Tråden om fotografering
Mina två kameror har blivit så gamla, har en Canon kompaktkamera och en Panasonic allroundkamera, eller vad det heter. Men senast idag köpte jag en mobilhållare till kamerastativet som jag kan fästa telefonen i.

Jag fotar främst med telefonen, har en Huawei, minns inte vilken modell. Till telefonen har jag en app som heter Vignette, där det finns massor med olika filter. Men den appen kostar cirka 20kr, har jag för mig.

Numera fotar jag främst hästar, brukar även fota när jag går på konsert, men konsertfotona blir rätt kassa med telefonen.
Mer
5 år 2 månader sedan #1132646 av Geta
Svar från Geta i ämnet Tråden om fotografering
Min syster lånade min kamera en Konica C35 (enkel och bra kamera) när hon var på fjällvandring. Tyvärr satte hon inte i någon ny film. När jag lite senare fotade i Getsemane i Jerusalem blev det inget. Jättesnopet!