SD är lika med fascister!

Mer
4 år 3 månader sedan #1228945 av memphis
Svar från memphis i ämnet SD är lika med fascister!

Amandara skrev: Jag var med i moderaterna förra året, funderar på att gå med i Sverigedemokraterna det här året. De är ett mittenparti för välfärden och emot att araber och afrikaner kolonialiserar vårt land. Gillar Jimmie Åkesson och Mattias Karlsson. De är duktiga. Liksom Sjöstedt.


Hur funkar det med att ha sjukersättning och samtidigt rösta på SD, Amandara? Är du inte rädd för att det försämras för oss med sjukersättning om SD får mycket makt?
Mer
4 år 3 månader sedan #1228947 av Clean
Svar från Clean i ämnet SD är lika med fascister!
Moderaterna med Reinfeldt gjorde att sjukersättningen gick ned med 1-2500 kr! Moderaterna är för dom sk högt utbildade som är mitt i karriären.

SD löser ingenting med invandringen mera att det kommer gå åt helvete för alla minoriteter som tex oss förtidspensionärer likt invandrare. Dom har inga sympatier för oss som lever med psykisk sjukdom. Det har dom blivit avslöjade på hos media vilken agenda toppen har inom SD. Så rösta på SD som lever som psykisk sjuk är att bajsa i sin bakgård.
Mer
4 år 3 månader sedan #1228948 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet SD är lika med fascister!
SD tycker att flyktingar ska hjälpas i deras närområde. Låter sunt. Hur många vill emigrera egentligen om de har det bra på hemmaplan? Inte jag. SD är ett mittenparti enligt moderaten X. Det tycker jag med. De värnar om välfärden. Sjukpensionärer är i högsta grad del av välfärden.
Mer
4 år 3 månader sedan #1228950 av memphis
Svar från memphis i ämnet SD är lika med fascister!
SD säger det ja kanske, att de värnar om välfärden? Men vad betyder det i deras ögon? Jag tror att de vill skära ner kraftigt för oss med sjukersättning.
Mer
4 år 3 månader sedan #1228952 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet SD är lika med fascister!
Varför skulle de ljuga? Har de en dold agenda? Alla högerpartier inklusive socialdemokraterna tassar efter i Sverigedemokraternas fotspår. Thats reality.
Mer
4 år 3 månader sedan #1228956 av memphis
Svar från memphis i ämnet SD är lika med fascister!
Jag menar att det inte är så tydligt vad som menas med ett så ospecifikt uttalande. Jag tycker inte man ska rösta så man biter sig själv i svansen. Och det är min farhåga.