SD är lika med fascister!

Mer
4 år 3 månader sedan #1229109 av Clean
Svar från Clean i ämnet SD är lika med fascister!
För man vill inte eller vågar ta chansen att göra misstaget att släppa en ny Hitler till makten. Det skulle bli en jävligt svår nationell kris. Är vi beredda att ta den konflikten?
Mer
4 år 3 månader sedan #1229112 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SD är lika med fascister!
De som får röster ska ha viss politisk makt, det är grundläggande för en demokrati. Göra vad folket tycker och folk vill uppenbarligen ha SD i riksdagen.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1229120 av Clean
Svar från Clean i ämnet SD är lika med fascister!
Demokrati är att folkets röster hörs alltså en jämlikhet. Hur kan det vara demokrati att det ska diskrimineras vissa grupper i samhället som tex pga etnicitet eller tro eller sexualitet osv? Nej SD är ingen demokrati. Det står inte för jämlikhet vilket det innebär med folkets röster för att det ska vara en demokrati!
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Clean.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1229123 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet SD är lika med fascister!
Jag är trött på att Sverige överbefolkas av araber, afrikaner och fd jugoslaver. Många har hederskultur i ryggmärgen och jag tål inte hederskultur.
Sen tycker jag att Jimmie Åkesson gjort ett jäkligt bra jobb med att stå pall all mobbning och allt hat. De är här nu. De är tom störst i vissa mätningar.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Amandara.
Mer
4 år 3 månader sedan #1229124 av Geta
Svar från Geta i ämnet SD är lika med fascister!
Varför ska Sverige Brain draina andra länder. De som kommer hit till Sverige behövs för att bygga upp sina hemländer i stället för att leva på bidrag här. Det börjar gnissla i Sverige. Kommunerna går på knäna med alla bidragstagare.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1229126 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet SD är lika med fascister!
Precis Geta.

Om de har heder i kroppen åker de hem till sina hemländer när det lugnat sig och hjälper till att återuppbygga samhällena. Tror inte en jugoslav åkt hem. De här det för bra i Sverige och har ingen ryggrad. De borde skämmas som lämnar sina länder i sticket.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.