SD är lika med fascister!

Mer
4 år 3 månader sedan #1229073 av Clean
Svar från Clean i ämnet SD är lika med fascister!
Vad har du fått den informationen från? Nordfront??
Mer
4 år 3 månader sedan #1229077 av memphis
Svar från memphis i ämnet SD är lika med fascister!
Det bästa sättet att lära känna SD är kanske att titta på andra länder där liknande partier redan haft större framgångar. Hur har det blivit där? Med till exempel sjukförsäkringar och socialförsäkringar? För att tro att allt kommer bli bra för oss som är sjuka därför att SD säger att de "värnar om välfärden" ? Verkligen, det kan betyda vad som helst.
Mer
4 år 3 månader sedan #1229083 av Clean
Svar från Clean i ämnet SD är lika med fascister!
Precis SD röstade emot bättre villkor för oss som lever med psykisk sjukdom nu senast. Det är som Krokus säger här på tråden att SD gör tvärtom än vad eller det dom säger.

Såklart kan inte partier samarbeta med SD det är som kasta bensin i eld. Det har man som du nämner Memphis sett hur förjävligt det har blivit i andra länder när andra partier börjat samarbeta med extrema partier! Det har varit som att kasta bensin i eld.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1229098 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet SD är lika med fascister!
Det bästa sättet att lära känna SD är att gå med i partiet. Det är bara en bråkdel av alla flyktingar som har skyddsbehov, resten är ekonomiska migranter.

När jag ville få reda på vad kyrkan sysslar med gick jag i katholska kyrkan. Jag gör som Geta och wallraffar. Jag vill veta mer.

Jag tycker det är sjukt hur SD mobbas i Sverige. De är ett demokratiskt parti och har kommit fram på demokratiska vägar.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Amandara.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1229102 av Clean
Svar från Clean i ämnet SD är lika med fascister!
Hur kan du Amandara vara så bestämd med att veta att majoriteten är här för att utnyttja oss ekonomiskt? Tror du migrationsverket skulle göra så släppa in dom av att dom ska få det bra ekonomiskt. Svaret är nej. Enligt svenska regler och lagar så släpper migrationsverket in bara flyktingar, det finns dom som har blivit skickade tillbaka fast det är ett hot mot deras liv och säkerhet.

Jag vet att du förstår vad jag säger. Du är inte dum. Mej lurar du inte.

Som sagt är det migrationsverket som bestämmer vilka får stanna i landet. Enligt svenska regler och lagar. Och dom får oftast bara släppa in flyktingar.

Dessutom Amandara så var även Hitler demokratiskt men slutade väldigt illa.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1229107 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SD är lika med fascister!
Vad är det för demokrati att låta lilla Miljöpartiet få komma till tals, men utestänga ett parti som hundratusentals lagt sina röster på?