10 saker att tänka på innan man skaffar hund

Mer
3 år 7 månader sedan #1279604 av Nissegossen

Zoidar skrev:



En schnauzer kanske?



Förr bodde en fru Svensk som judinnan med två taxar varav den ena hade en medfödd skada, hon och jag pratade om Fru Svensk hon sade hon kunde de tyska renhetslagarna på tyska både fram och baklänges jag fråga fru Svensk är din mellan Schnauzer riktigt rasren hon knäböjde kände över honom och sade jag tror det. Jag tog en buss hemåt från nere vid Munkebäckstorg där satt en mycket storväxt man han satt på bägge sätena och eftersom han hade Amerikanska fallskärmsjägare kängor på fötterna och en stor ishockey trunk, tänkte jag, jag tar den kampen här och nu och sade får jag sitta här. Det fanns inga sittplatser för övrigt på bussen. Han sade genast jag går av nästa hållplats så du får båda. Fru svensk som satt solitär längst fram på höger sida glodde på mig och sade otroligt verkligen skärskådade mig och sade igen otroligt helt otroligt. hon har flyttat dit till sina vänner i forna stor Tyskland (groses Reich) Det höll hon inne med tills efter att han troppade av bussen på hållplatsen efter, jag förstår honom och nej jag tror inte jag hade fällkniven på mig den gången Knivförbud allmän plats

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 7 månader sedan #1279612 av krokus
Valpkurs borde nästan vara obligatoriskt! Speciellt om man tidigare aldrig haft hund. Det kostar iofs en del, men det är det värt.

Sedan håller jag med Memphis om att "trötta ut" hunden med promenader och/eller lek.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279763 av Admin1
Vad kostar en valpkurs?
Mer
3 år 7 månader sedan #1279767 av krokus
+1200kr kanske.