Vad tycker ni om Sverige?

Mer
3 år 8 månader sedan #1276743 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
När jag är ute och går med min hund är somalierna livrädda för hunden, och även afganerna undviker oss som pesten. Hundar är väl väldigt haram antar jag.
Mer
3 år 8 månader sedan #1276744 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
:tummenupp
Mer
3 år 8 månader sedan #1276746 av Kvark
Svar från Kvark i ämnet Vad tycker ni om Sverige?

zoegas skrev: Ta din rasism och stoppa upp den i röven för 10:de gången. Kolla hur många invandrare som tvingas leva på socialbidrag och stå ut med undermåliga skolor istället. De bor med KACKERLACKOR för fan.


För att narcissisten ska få känna sig god är det viktigt med en generös flyktingpolitik.
Att invandraren får bo bland kackerlackor är av mindre vikt.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1276752 av Richard
Svar från Richard i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Det e korankravaller i Malmö, klanstyrda vägspärrar i Göteborg o gängmord i Stockholm. Stefan Löfven o Morgan Johansson;
-Hmm...!? Om vi låter polisen bjuda på saft o bullar, så kanske buset lugnar ned sig?



Vill ni se action o handling! Rösta på världens första feministiska regering och humanitära stormakt!

Ja då ska ni rösta på Socialdemokraterna!

-Hmm...!? Man kanske ska förbjuda magasin till vapen för att göra det svårare för kriminella?


Nyss dömdes ett gäng för mord i Danmark, straffet blev 20 år för två 17-åringar o livstid för 3 äldre. I Sverige hade de fått några år på ungdomsanstalt...

:rotfl :joker

:bravo:
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Richard.
Mer
3 år 8 månader sedan #1276754 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Tidigare skulle man dela ut armband för att stävja bråket.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1276756 av Richard
Svar från Richard i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Ja, just det!

Det var polisens idé till festivalbesökarna; "Tafsa inte" stod det på dom... Det var för att få ner antalet sexuella ofredanden.


Film från korankravallerna...



Det är mycket Allahu Akbar i den!
Tips! Om man tar illa upp av att någon bränner koranen, så bör man slå sönder trafikljus o annat! Logiskt...
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Richard.