Vad tycker ni om Sverige?

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan #1276608 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Tillbaka! Dom flesta som sitter på rättspsykiatriska borde inte sitta där. Det är helt vanliga människor. Iaf här i Uppsala. Det finns såklart vissa undantag. Vilket det alltid gör. Och dom riktigt otrevliga på rättspsykiatriska som syns. Men dom är utfrysta, mobbade och får stryk som tex sexuella förbrytare. På rättspsykiatriska i Uppsala måste alla visa papper för vad dom sitter inne för till oss andra vad man sitter dömd för.
Mer
3 år 8 månader sedan #1276612 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Jajo.. Jag vet inte detaljerna varför du bedöms vara otillräknelig. Men sitter man där är man en nolla.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 8 månader sedan #1276614 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Det behöver man i te vara. Det kan ha brunnit i huvudet en kort stund.
Mer
3 år 8 månader sedan #1276616 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Ja. Det stämmer. Men det går fortfarande inte att blanda ihop alla psykiskt sjuka med de som sitter där. Det var poängen.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan #1276631 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Dom sa att jag borde inte ha rättspsykiatrisk vård. Men då jag bad om det så gjorde dom ett undantag. Det räddade mitt liv. Men jag fick kriga med näbbar och klor för att bli utskriven. Dom ville ha kvar mej för att skydda mej. För jag har blivit så jävla mycket utsatt för sexuella övergrepp och våldtäkter. Missbruk. Hemlöshet. Sålt mej. Självmordstankar.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1276632 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Men vad hade du gjort då? Jag tror inte på att det var ekonomiskt brott. Det är alltid våld mot tjänsteman och såna idiotgrejer. Slå på polisen

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 8 månader sedan by zoegas.