Vad tycker ni om Sverige?

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1276633 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Jag satt för olaga hot mot tjänsteman, misshandel. Vapenbrott. Och ekonomisk brott. Stöld räknas som ekonomisk brott. Bedrägerier var jag misstänkt för vilket jag är oskyldig för. Även misshandel var jag oskyldig för. Men olaga hot mot tjänsteman var jag skyldig för. Men det var dom som började jiddra så egentligen är jag oskyldig till det oxå! Vapnet hittade dom aldrig.
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 8 månader sedan #1276634 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Vad jag tycker om Sverige?

Vet inte. Jag är rädd för att SD kommer bli största parti i nästa val. Det lär bli kaos. Många är trötta på nuvarande regering, vilket är förståeligt. Sandlåda. Det tog väl cirka sex månader innan det bildades en regering?
Mer
3 år 8 månader sedan #1276635 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Jag ogillar mångkultur. Kommunisterna genomförde folkförflyttningar för att söndra och härska. Inget gemensamt, ingen gemensam historia, bara kommunism. Samma sak idag, hela Europa ska blandas upp och alla särarter och egenheter förintas. Alla ska bli goda och lydiga konsumenter.
Mer
3 år 8 månader sedan #1276638 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Precis som dig Krokus, är jag rädd för att SD ska ta över Sverige. Det kommer bli ett helvete isf för oss sjukpensionärer. Vi är bara lata parasiter för SD och lär bli utsparkade på gatan om SD tar över makten.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1276655 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Men Löfven är svetsare.. De blåa kan man inte heller rösta på och vänstern klarar knappt riksdagspärren.. Det kan bli de högerextrema som får makten. Man läser ju vad det är för idioter som tar plats i deras parti. Sweet Jesus fly till Danmark

Vi behöver en Vladimir Putin i det här landet. De sägs att makt korrumperar, och absolut makt korrumperar absolut. De diktatorerna som finns är svin. Men den mannen verkar ha koll på läget.

Snyggt att de mördar oppositioner. Men Putin är ingen populär envåldshärskare som det framstår i media. Han jobbar för FSB, de är ett helt gäng. Och gärna för mig om Sverige hittar en sån man. Men vi har inte ens en motsvarighet till FSB.

Det man läste i tidningen "Brösta en 4 för att bli en 100 gubbe” De skickar en minderårig för att mörda, de får 4 års ungdomsvård. Det är barnsoldater! Bor vi i Gambia eller? Vad gör regeringen? Fler poliser? Skicka in militären och skjut honom för fan. Det kallas för gäng krig

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan #1276664 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Jo, den ledaren vi behöver finns inte i nuläget. Vi behöver en ledare som är lika tuff som Putin.

Mera våld löser ingenting. Däremot reformer. Det finns inga snabba eller raka lösningar. Enda vägen framåt.