Hata SD

  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 7 månader sedan #1280463 av Cosmos
Hata SD skapades av Cosmos
SD, Sverigedemokraterna, lämnar ingen oberörd. Men av, framför allt från vänstern, glider det hela ut till hat. Så fort det handlar om SD:s förhållande till partier som M och KD, får dessa höra att är brunblåa och i princip stödjer nazister. Det finns ingen rim och reson med hatet mot SD! Som här nu antagligen: Är jag sverigedemokrat utan bara riktigt vidrig som tar upp frågan?

Poängterar man att rasbiologiska institutet var grundat av socialdemokraterna, blir det märkligt tyst. I Sverige är S det närmaste Gud vi kan komma och att brunsmeta partiet görs inte ostraffat. Sedan 40-talet har S-politiken förvandlats till en konstant, något ingen kan leva förutan. Att det har pågått korruption under alla dessa år låtsas ingen om.

Reinfeldt vill inte ens ta i SD med tång. Det gjorde han rätt i. Hans moderater förlorade valet 2014 efter att det pågått en splittring i partiet mellan höger- och vänstersinnade.

SD är inte regeringsdugligt. Mer än så behöver inte sägas.
Mer
3 år 7 månader sedan #1280464 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hata SD
Nej, Sverigedemokraterna är inte regeringsdugliga men nu har Stefan Löfven gett SD rätt, när det gäller invandringen.
Mer
3 år 7 månader sedan #1280465 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hata SD
Vad älskar du

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 7 månader sedan #1280475 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Hata SD
Jag älskar mitt land och den ganska sträva men speciella charm som svenskar har. Detta gör inte automatiskt mig till sverigedemokrat, förstår ni.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1280484 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hata SD
Förståndet är ransonerat

Inte tillräckligt viktigt enligt ingen jören

Ta virknålen använd den lös knuten du kvinna bakom din man...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 7 månader sedan #1280485 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Hata SD
Är verkligen ett missnöjesparti redo för konstruktiva och erfarenhet nog att kompromissa, som är vad som gäller för att kunna samarbeta. Annars minns jag när det varit regeringskriser i Sverige, att fp har fått regera ett tag, och den risken är stor att en sådan koalition måste kvävas i sin linda, för att nu krävs det majoritet för att kunna genomföra dugliga reformer om ens då, decemberöverenskommelsen sparkade ut många i kylan.

Vars är världen på väg?