Hata SD

  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 8 månader sedan #1280669 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Hata SD

Amandara skrev: Vem är särskilt insatt i politik överhuvudtaget? SD utmålas som demoner. När andra partier har sån skit i bagaget. Men det talas det inte om. Hur mycket har Bengt Westerberg den sympatiske liberaler tjänat efter sin politiska bana? De som kan skor sig som satan. SD har fått kämpa för sitt förtroendekapital som ingen annan. Makt korrumperar. Hur mycket tjänar Mats Green?


Bengt Westerberg har täljt guld efter sin politiska karriär. Han var ordförande för Röda Korset och kunde kamma in nästan en miljon om året. Sedan var det nog med snyft från Westerbergs sida och han blev styrelseproffs blir a för Finansinspektion därifrån Sveriges ekonomiska politik hämtas från.
Mer
3 år 8 månader sedan #1280670 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hata SD
Jag tror inte att SD är klara över vad de tycker om långa sjukskrivningar. De är mer intresserade av invandringen.
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 8 månader sedan #1280672 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Hata SD
Jag vet sedan tidigare att SD har en förkärlek till tvångsvård, även då det är i form av öppenvård. Eller också har de ändrat sig... not
Mer
3 år 8 månader sedan #1280673 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hata SD
Om det inte är klart vad de tycker, så tycker inte jag att man i vår situation ska rösta på dem!
Mer
3 år 8 månader sedan #1280675 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hata SD
Har inte tänkt rösta på SD.
Mer
3 år 8 månader sedan #1280677 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hata SD
Inte jag heller Geta!