Hata SD

Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1280533 av Richard
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 8 månader sedan #1280537 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Hata SD
SD har inte tillräckligt med folk i sina led för de procent de drar hem i opinionsmätningar. Socialdemokraterna var nazister men det är SD som får skiten. Men de är demokratiskt valda - tänk på det.
Mer
3 år 8 månader sedan #1280563 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hata SD
SD har expanderat för snabbt och fått in olämpliga personer delvis pga partiets dåliga rykte. Men de har uteslutit många medlemmar, vilket också skapar oro i organisationen. Inget annat parti har uteslutit så många medlemmar som SD.
Mer
3 år 8 månader sedan #1280565 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hata SD
Den som är noga med sitt rykte och vill behålla sitt jobb bör nog inte gå med i SD. Nu läste jag om en järnrörsskandal hos AFA.
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 8 månader sedan #1280568 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Hata SD
SD är ju ett förhållandevis ungt parti så man behöver ju slipas till sig för att passa in, precis som de andra partierna gjort för längesedan.

Konstigt nog är vänsterextrema organisationer som AFA helgonförklarade eftersom de slåss mot SD både direkt och indirekt.

Denna rädsla för högerpartier är nog lite unik i västvärlden.
Mer
3 år 8 månader sedan #1280622 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hata SD
Skulle vilja veta vad SD har för inställning till oss som är sjukpensionerade. Verkligen alltså, jag skulle vilja veta det. Inte för att JAG kommer rösta på SD i vilket fall som helst, men för andra som kanske funderar på det.