Hata SD

  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1280691 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Hata SD
Alliansens första år kännetecknades av jobb, jobb, jobb. Man införde också en bortre gräns för sjukskrivningarna. Det var positivt eftersom många sjukskrivna bara gick så år ut och år in,, många med utbrändhet. Men att pröva alla sjuka mot arbetsmarknaden var fel.

Själv fick jag min sjukpension när jag var 45 år och ingen ryckte tag i mig för att tvinga in mig i grottekvarnen igen. Och nu har jag ålderspension och är väldigt glad över det.

Säga vad man vill om sossarna men de har gjort mycket bra. Sedan hamnade man mer hos vänster och förlorade sin originalitet.

Geta skrev: Det beror väl på hur ekonomin kommer att utvecklas i Sverige. Nu i Coronatider har BNP gått ner med flera procent.

Och det är ingen som vet hur man ska göra. Befolkningen får inget veta. Bara här i stan så har ganska många affärer som har fått och stänga Flera var riktiga institutione.
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 8 månader sedan #1280699 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hata SD
Folk konsumerar inte så mycket.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1280708 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Hata SD
Folk borde ju ha mer pengar över nu när de inte reser utomlands. Att konsumera inhemskt med.

Var är Pimed? Tänkte han skulle hoppa på mig om SD.
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1280720 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Hata SD
Vi saknar inte honom.
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 8 månader sedan #1280730 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hata SD
Herrarna i hagen långsjörtad tröja

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 8 månader sedan #1280750 av krokus
Svar från krokus i ämnet Hata SD

Cosmos skrev: Säga vad man vill om sossarna men de har gjort mycket bra. Sedan hamnade man mer hos vänster och förlorade sin originalitet.

Kan det bero på blockpolitiken som gjort S mer åt vänsterhållet? Finns det ens någon mitt? Det kanske är C och L som är mitten?