Hamnade i bråk ikväll med en bilist!

Mer
3 år 5 månader sedan #1301354 av Admin1
För 7-8 år sedan körde en bil på min fot när jag korsade ett övergångsställe och en av mina gångstavar blev krökta. Ingen skada dock, Bilen stannade efter 5 meter och frågade hur det gick.
Mer
3 år 5 månader sedan #1301362 av Geta
För 45 år sedan, när jag cyklade, körde en bilist som fått solen i ögonen på mig. Fick ett jack i benet.
Mer
3 år 5 månader sedan #1301376 av memphis
En bilist som hade solen i ögonen körde på mig när jag var ute och körde i en hyrbil. Ett tips, ser du ingenting så stanna bilen.
Mer
3 år 5 månader sedan #1301379 av Cosmos
Visst, det är idiotiskt att fortsätta köra när man blivit bländad eller har imma på vindrutan. En gång när det regnade mycket hade jag ytterst dålig sikt trots vindrutetorkarna och körde på en refug. Ingen skada, vare sig på mig, passageraren eller bilen men det var ett riktigt skrämskott. Efter detta har jag kört av vägen/gatan och åkt åt sidan eller in på en parkering för att torka upp vindrutan. Just nu ingen fungerande bil dock.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1301381 av Richard

Pimed skrev: Jag råkade gå mot rött. Men tuta som fan för det är dålig stil. Galning! Men jag har märkt folk börjar tuta allt mera i trafiken. Vad hjälper det att tuta? Ingenting. Vad är syftet med att tuta? Det hjälper ingenting.

Jaså, det var ett bevakat övergångsställe...
Då är det givetvis en annan sak, då får du skylla dig själv om du gick mot rött!
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 5 månader sedan #1301382 av Geta
Inget att skrika i högan sky för!