Hamnade i bråk ikväll med en bilist!

  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1301614 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Hamnade i bråk ikväll med en bilist!
Kunder som tar lång tid med kassören blir jag irriterad på och avbryter det hela. Ibland blir det tjafs från kundens sida men nästa sekund tystnar dom och drar åt pipsvängen. I am crazy!

Amandara skrev: Jag har ett extremt lugnt temperament i mig själv. Är jag i psykos är jag dock skräckslagen och det är sjukt jobbigt. Kan vara lättirriterad när jsg är för utmattad.

Jag är oxå lugnt! Förutom när någon trampar på min känslighet då förlorar jag empati det är pga min känslighet som jag känner empati. Och får jag inte vara känslig och man tar inte hänsyn till det så ingen empati

Skräckslagen är jag jämt men det är pga trauman. Men jag fick schizofreni pga en våldsam våldtäkt där jag nästan blev mördad på min semester i Egypten. Jag låtsades vara död och när dom räknade mina pengar och andra saker som jag hade hoppade jag ut från fönstret och sprang till hotellet.
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 5 månader sedan #1301756 av Richard

Pimed skrev:

Richard skrev: Jaså, det var ett bevakat övergångsställe...
Då är det givetvis en annan sak, då får du skylla dig själv om du gick mot rött!

Skylla mej själv? Jag skiter fullständigt i att jag får skylla mej själv. Vet man sitt eget bästa tutar man inte på mej och jag skiter fullständigt fanimej vem du är.

Får du skylla dig själv för att du är misslyckad som trots sin sk höga Mensa höga intelligens pluggar en liten minsta lilla kurs i matematik på komvux och tycker det är nåt att skylta med här på viska? Eller?

Men din jävla pajas!

Bättre det än att inte kunna trafikreglerna...
Mer
3 år 5 månader sedan #1301765 av Maxjohan1983

Pimed skrev: Kunder som tar lång tid med kassören blir jag irriterad på och avbryter det hela. Ibland blir det tjafs från kundens sida men nästa sekund tystnar dom och drar åt pipsvängen. I am crazy!

Nej, jag är less på ditt tjafs och projiceringar här på Viska. Kan du inte försöka ta dig i kragen lite?

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 5 månader sedan #1301766 av Geta
Bråk är Pimeds livsluft.
Mer
3 år 5 månader sedan #1301767 av Maxjohan1983
Måste nästan vara så. Han bråkar ju med alla.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 5 månader sedan #1301768 av Geta
Det är för att han är så känslig och känner så mycket empati.