Hamnade i bråk ikväll med en bilist!

Mer
3 år 5 månader sedan #1301383 av Amandara
Bilisten blev väl som du Pimed, blir, förbannad.
Mer
3 år 5 månader sedan #1301387 av Geta
Det var helt klart inte bilistens fel.
Mer
3 år 5 månader sedan #1301400 av wasp
Har en bekant som just köpt en Skoda Fabia för ett par år sedan. När han skulle åka hem från en auktion här i stan kom sommarens värsta störtskur. Han visste inte hur man satte igång vindrutetorkarna ens, så han hade åkt slalom över vägen och mejat ned tre postlådor (han bor i ett villaområde), men hade en civil polisbil efter sig, så de stoppade honom och tog körkortet på plats. Han fick skjuts den sista kilometern hem och hans svåger fick köra hem Skodan.
Mer
3 år 5 månader sedan #1301402 av Cosmos
Usch vilken fadäs! Hur länge var han av med körkortet?
Mer
3 år 5 månader sedan #1301406 av wasp
I åtta, kanske nio månader.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1301417 av Nissegossen
Jag går ju med barnvagn, bilister som kommer vill jag inte se fronten på vinkar förbi dem om de kommer på rad, har tid att vänta en som demonstrativt stannar trots att jag vinkat förbi föraren artigt vinkar åt mig, gör jag lika demonstrativt tar min pall sätter mig ned och väntar en skrattande förare kör förbi. Yrkes förare tackar mig och saktar inte ens ned. De kan sin sak och jag ligger dåligt till om jag inte aktar mig för vad andra bilförare gör när jag vinkar förbi och det orsakar en krock, då kan jag åka på straffet eller likadant om jag inte ser den som springer för att hinna med bussen och inte tänker för fem öre på vad som händer när personen springer över övergångsstället. Men jag tar mig tid och kan vänta. Dock denna årstid en som saknar reflexer och har mörka kläder när det är barmark lever väldigt farligt jag själv är i det rena julgranen i all ståt

Apropå vädret här är nu precis vid nollan på väg under nollan svaga vindar a 1-2 sekundmeter och växlande disigt ute gissar massiva föroreningar i stadskärnan säger bara åk inte ned på stan. www.yr.no/sted/Sverige/V%C3%A4stra_G%C3%..._time_detaljert.html

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1.