Hamnade i bråk ikväll med en bilist!

Mer
3 år 5 månader sedan #1301259 av Geta
Det kanske räddade ditt liv att kvinnan tutade, Pimed.
Mer
3 år 5 månader sedan #1301261 av Cosmos
Tycker jag också. Många fotgängare går nu ut på gatan utan att titta, lagom åt dem om de skulle bli påkörda.
Mer
3 år 5 månader sedan #1301263 av Geta
Inte ett dugg synd om dig, Pimed!
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1301266 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Hamnade i bråk ikväll med en bilist!
Rädda mitt liv? Jag hade kunnat få en hjärtinfarkt pga den höga tutan! Jag går på hjärtmediciner. Hon hade kunnat låta bli att tuta. Det hjälpte inte ett skit. Och det räddade inte mitt liv. Hon var en käRrring som inte fått mycket kuk på sina dagar. Torr, stel och grå och död som en fisk. Hennes döda fisklika blodsprängda ögon var som Draculas ögon. Jag ryser av obehag. Blir illa till mods av såna människor särskilt män.

Jag brukar cosmos alltid gå över när bilen står stilla och när jag har ögonkontakt med föraren att det är okay att gå över. Men den här kvinnan kom från ingenstans. Sedan för ovanlighetens skull gjorde jag inte som jag brukar.

Men jag tycker tuta är så larvigt, omoget och onödigt.

Geta skrev: Inte ett dugg synd om dig, Pimed!

nej det jag tycker det är så himla onödigt att tuta. jag är offer för hennes tuta XDddddddddd
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 5 månader sedan #1301354 av Admin1
För 7-8 år sedan körde en bil på min fot när jag korsade ett övergångsställe och en av mina gångstavar blev krökta. Ingen skada dock, Bilen stannade efter 5 meter och frågade hur det gick.
Mer
3 år 5 månader sedan #1301362 av Geta
För 45 år sedan, när jag cyklade, körde en bilist som fått solen i ögonen på mig. Fick ett jack i benet.