Det var utomjordingar här! :(

Mer
3 år 4 månader sedan #1306428 av memphis
Vad vi måste förstå är att det bara är en liten suck emellan Egyptens pyramider och oss idag. Det är ingen skillnad.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan #1306429 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Det var utomjordingar här! :(

memphis skrev: Cosmos är ingen djurvän pga att hon köper billig fläskfilé. Om man inte bryr sig om var köttet kommer ifrån är man ingendjurvän alls. Det är min åsikt.

jag vet att hon ljuger när hon sa att hon äter inte gris pga förhållandena. vilket hon skrev i våras. sedan sin masterexamen i psykologi ljuger hon säkert oxå om. hon skriver om psykologi på den nivå som man läser på kärringblaskor. jo jag har läst kärringblaskor ibland. fast jag håller ändå fast är man riktig djurvän då äter man inte kött. äter man upp sina vänner eller hur tänker du? fattar inte det.
Mer
3 år 4 månader sedan #1306430 av zoegas

memphis skrev: Vad vi måste förstå är att det bara är en liten suck emellan Egyptens pyramider och oss idag. Det är ingen skillnad.

Oh yea? Du borde läsa Orson Welles "The Timemachine" Eller se filmen om du är lat :)

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 4 månader sedan #1306432 av memphis
Orson welles var en dramtiker.
Mer
3 år 4 månader sedan #1306435 av zoegas


Den är vacker.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 4 månader sedan #1306451 av Zoidar
Varför just utomjordingar? Kan väl i såfall lika gärna varit byggda av jättar, eller dåtida robotar från Atlantis?

Anchored in Christ ✟