Det var utomjordingar här! :(

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan #1306453 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Det var utomjordingar här! :(
Sade han som tror på änglar!
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1306454 av Zoidar

Pimed skrev: Sade han som tror på änglar!


Bibeln har en historisk och vetenskaplig förankring. Om du börjar undersöka saken kommer du se att Bibeln inte handlar om blind tro. Vi kan nog knappast säga det om utomjordingar.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 4 månader sedan by Zoidar.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1306456 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Det var utomjordingar här! :(
vetenskaplig? tror du på att gud skapade universum, jorden och allt liv? du tror han är bakom big bang och evolutionen? vem vet... varför tror du han skapade jorden då?
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 4 månader sedan #1306463 av Cosmos

memphis skrev: Cosmos är ingen djurvän pga att hon köper billig fläskfilé. Om man inte bryr sig om var köttet kommer ifrån är man ingendjurvän alls. Det är min åsikt.


Så fin i kanten man är nu då. Det verkar som Viska har blivit ett forum av militanta veggisar. Och ja, jag äter kött, vid enstaka tillfällen även gris som nu i juletid. Eller hur många här ska äta skinka?

Om djuren har det bra under sin levnad, helst i frihet, är det inget konstigt med att de blir mat både för andra djur och vi människor.

Jag anser mig vara djurvän, ja. Det är inte oförenligt med att äta kött. Går det inte att hålla två tankar i skallen samtidigt memphis?
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1306488 av Nissegossen

Pimed skrev:

Zoidar skrev: Bibeln har en historisk och vetenskaplig förankring. Om du börjar undersöka saken kommer du se att Bibeln inte handlar om blind tro. Vi kan nog knappast säga det om utomjordingar.

vetenskaplig? tror du på att gud skapade universum, jorden och allt liv? du tror han är bakom big bang och evolutionen? vem vet... varför tror du han skapade jorden då?

Öppna munnen ställ frågan högt!! Är det någon här!! Får du svar?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1306489 av zoegas
Den massindustri där kött odlas i koncentrationsläger. Det är skamligt att det får fortsätta så. Fåglarna har det värst. De manliga kycklingarna går det inte att tjäna pengar på, de gasas ihjäl, någon dag efter de kläckts. Hönorna hamnar i frysdisken när de inte lägger mer ägg. Deras liv ...

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 4 månader sedan by zoegas.