Min värsta nyårshelg?

Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1310193 av Richard
Svar från Richard i ämnet Min värsta nyårshelg?

Nissegossen skrev: zinkpulver och svavel är bra raketbränsle
 

Jo, o tillsätter man ett oxiderande ämne, t.ex kaliumnitrat (salpeter) eller kaliumklorat (Klorex 55), då smäller det!
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Richard.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1310215 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Min värsta nyårshelg?
det var millenium och det var en vän och jag som tog LSD för första gången mitt i stan i centrala sthlm. nej det var nog min bästa nyår. sämsta jul och nyår var när jag var hemlös, . nej det var inte det sämsta. det sämsta var nog jag var på en fest och drack champagne. jag sa till min vän att champagnen smakade surt. och jag ville ha knark tex tjack. men det fanns bara massa dyrt champagne som smakade så jävla surt. alla var jättefulla och jag satt i ett hörn med avsmak, med ett champagneglas som jag inte drack så mycket av och alla ignorerade mej. efter det avskyr jag champagne.
Mer
3 år 3 månader sedan #1310221 av wasp
Svar från wasp i ämnet Min värsta nyårshelg?

Richard skrev:

Nissegossen skrev: zinkpulver och svavel är bra raketbränsle

 

Jo, o tillsätter man ett oxiderande ämne, t.ex kaliumnitrat (salpeter) eller kaliumklorat (Klorex 55), då smäller det!

Du är dig lik du!!
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1310228 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Min värsta nyårshelg?
Klorex var förr ogräsbekämpnings medel och kommunen hade anställda som körde runt och de lade ut klorex ibland fogarna i trottoarkanterna för att få bort ogräset. Jag som visste vad de var, samlade ihop en hög, lade i en tom te-burk. Jag hade en bit det kommit fukt på och det hade blivit en klump hade det i byxfickan tillsammans med en tändsticksask skulle gå ut på altanen varpå det tog eld i fickan och det brann ju. Det kändes först mycket kallt, tvärtemot vad man tror. Ensam hemma och låret var skinnet avsvett på. Satt i kallingarna en kompis kom, han hämta sin morsa. Jag satt då och plockade bort avsvett skinn på låret skadan var stor som en större handflata. Morsan kom hem ringde syrran som kom i bil och körde til barnsjukhuset, där plockade bort det avsvedda skinnet med pincett. Exakt vad jag själv gjort, då färskt lossade ju lätt då. På sjukhuset hade det torkat in och det gjorde jäkligt ont vad jag kommer ihåg. De lindade fetvadd och binda så det blev ett paket runt. Det började bli påsk och jag fick inte gå ut. Höll på som Richard nu i nyår på den tiden, är inte obevandrarad i vad han skriver om. Te x Kaliumpermagnat är ett höggradigt gift samt en bra oxidant ja, gott om syre i. Används medicinskt till att läka svårläkta sår pga cirkulationssvikt i ben på äldre.

Jag var då ännu inte fyllda 15 år. Har inga ärr det läkte fint. En klasskompis fick resten på klorexen jag blandat med socker han satte burken på spisen dumfan och förstörde deras kök. Han hade tur. Det är känsligt blandningen är inte stabil samt slog man på det med hammare så small det.

De använder inte klorex nu något mer. De har något de kallar totex vilket inte är explosivt vad jag fattat.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Admin1.