Min värsta nyårshelg?

Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1309951 av krokus
Svar från krokus i ämnet Min värsta nyårshelg?
Jag försöker komma ihåg någon riktigt tråkig nyårsafton, men kommer bara på när jag var 15 och var tvungen att fira nyår med mamma och moster. Båda var fulla och skittråkiga/tjatiga. Jag blev tvingad att sitta uppe med dem till tolvslaget, trots att jag tyckte de var irriterande på grund av sin fylla. 

Nä, tur att jag är vuxen och hellre firar högtider ensam än med mamma. Visserligen firar jag sällan ensam numera. Mamma är ok ibland, men hon behöver fan terapi och antidepressiva. Hon blir arg när jag säger det till henne, då lägger hon på i örat på mig.


edit:
jag kom på en till nyårsafton som var så jävla tråkig. Jag var 19 och firade genom att se på TV ensam. Det var After Dark på tv. Sen såg jag på Fight Club samma kväll. Jag visste att mina kompisar hade fest, men jag skulle bila till Skåne dagen därpå och var tvungen att vara nykter.

 
Last edit: 3 år 4 månader sedan by krokus.
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 4 månader sedan #1309961 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Min värsta nyårshelg?
I tonåren spenderade jag fyra nyårsaftnar i rad tillsammans med mina föräldrar. Men 1973 var jag på fest och smällde av raketer, mina föräldrar var skitsura. På sommaren 1974 flyttade jag hemifrån. Det är det bästa jag gjort alla kategorier.. 
Mer
3 år 4 månader sedan #1309965 av Maxjohan1983
1974? Av någon anledning känns du mer som en 35:åring. Vet inte varför jag har den känslan. Kanske ung i sinnet. 

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 4 månader sedan #1309967 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Min värsta nyårshelg?
Nej, du får plussa på ett par decennier.
Mer
3 år 4 månader sedan #1309976 av wasp
Svar från wasp i ämnet Min värsta nyårshelg?

Cosmos skrev: I tonåren spenderade jag fyra nyårsaftnar i rad tillsammans med mina föräldrar. Men 1973 var jag på fest och smällde av raketer, mina föräldrar var skitsura. På sommaren 1974 flyttade jag hemifrån. Det är det bästa jag gjort alla kategorier.. 

Du skrev en gång 'dansgolvet på GH nation 1975' Ändå började du läsa psyologi 1980-81. Ströämnen innan???
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 3 månader sedan #1309979 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Min värsta nyårshelg?
Något liknande. När jag kom till stan 1974 läste jag engelska 20 p en termin. Sedan började jag jobba. Vid sidan av läste jag in Na-ämnena fram till 1979.