Störande granne

Mer
3 år 4 månader sedan #1312194 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Störande granne
Skaffa öronskydd.. Jag har ett par kåpor som är bra när det väsnas i huset!
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1312210 av hans52
Svar från hans52 i ämnet Störande granne

memphis skrev: Låter skitjobbigt Hans! Vet inte om det finns nån annan lösning än att flytta.

Hoppas bara att min överklagan gör sitt blev ju nekad av den komunen jag ansökte hos.
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 4 månader sedan #1312217 av Geta
Svar från Geta i ämnet Störande granne
Om du flyttar, måste de ta in någon annan som kommer att bli störd av hostandet. Det är ingen lösning.
Mer
3 år 4 månader sedan #1312225 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Störande granne
Verkligen lyhört. Jag kan förnimma dammsugning ovanför ibland. Det är allt jag kan höra från mina grannar. Det är väldigt skönt att det är så. Du kanske kan ha radio eller TV på? Det blir till ett bakgrundsbrus efter ett tag. Det kanske kan överrösta hostningarna.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan #1312227 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Störande granne
Är du säker på att det är grannen som hostar och inte hörselhallucinationer. Det hände mej ibland när jag hörde vissa röster. Letade överallt varifrån rösterna kom ifrån. Det kom från ingenstans.
Mer
3 år 4 månader sedan #1312234 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Störande granne
Jag bor ju i ett 55+boende så här är knäpptyst. Man skäms när man spelar, både när det är jag själv och gitarren eller musikanläggningen med golvhögtalare. Piano ska vi inte tala om. Har ett piano som jag har fått men spelar aldrig. Men jag älskar musik och kan inte leva utan den. Spelar bara på dagen för att störa så lite som möjligt.