Störande granne

Mer
3 år 4 månader sedan #1312249 av memphis
Svar från memphis i ämnet Störande granne
I mitt hus är det också mest gamlingar, så det är lugnt och skönt.
Mer
3 år 4 månader sedan #1312251 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Störande granne

Cosmos skrev: Jag bor ju i ett 55+boende så här är knäpptyst. Man skäms när man spelar, både när det är jag själv och gitarren eller musikanläggningen med golvhögtalare. Piano ska vi inte tala om. Har ett piano som jag har fått men spelar aldrig. Men jag älskar musik och kan inte leva utan den. Spelar bara på dagen för att störa så lite som möjligt.
 

Ett par schyssta hörlurar?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 4 månader sedan #1312254 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Störande granne
Trådlösa hörlurar med musik du gillar? Det har jag haft, nu borta hade 2 st 2 datorer som var uppkopplade och på samtidigt eftersom det var samma sort och 3 kanaler kunde vi lyssna på varandras musik genom en omkopplare, enkelt. Nu har jag svårt att spara de pengar som behövs för att köpa nya. Har hörlurar men inte trådlösa.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1312260 av mopa
Svar från mopa i ämnet Störande granne
Här är det lugnt, dom flesta som bor här är äldre. Alla är trevliga. Men huset är väldit lyhört.
Last edit: 3 år 4 månader sedan by mopa.
Mer
3 år 4 månader sedan #1312262 av Geta
Svar från Geta i ämnet Störande granne
Här är det också lugnt. Jag är äldst.
Mer
3 år 4 månader sedan #1312279 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Störande granne
Har hittat blåtand hörlurar, de har hamnat under sängen, jag skall ladda batteriet/batterierna och höra om de har ljud i sig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum