Sexuell dysfunktion

Mer
3 år 3 månader sedan #1316634 av krokus
Svar från krokus i ämnet Sexuell dysfunktion
För några år sedan försökte jag mig på en bok, tror det var Jocke som tipsade om den. Minns inte namnet på boken. Det skulle vara en erotisk bok med kvinnlig huvudroll. Men den boken var så seg, att jag inte orkade läsa ut den. 
Mer
3 år 2 månader sedan #1316848 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Sexuell dysfunktion
En bokskatt att läsa är en arabisk saga benämnd Tusen och en natt. Läste den i tonåren på den tiden fanns bara porrtidningar eller sexupplysningsfilmer som visade hur sexuella sjukdomar ser ut. T.ex. Mjuk och hård Schanker En sjukdom gjorde att ollonet blev infekterat ända sättet att få behålla ollonet var att föra in ett instrument som i ollonet splintade upp ollonet i 4 bitar så det kunde läka, fick se ärren på film efter det läkt. Tabu tidigt 60-tal Nyfiken Gul var den första riktiga porrfilmen och kom samtidigt som Hippies och protester mot Vietnamkriget Gjorde lumpen 69-70 hade jag bott i USA hade denna varit realitet Next stop Vietnam

 

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 2 månader sedan #1316863 av Richard
Svar från Richard i ämnet Sexuell dysfunktion
Jag minns när man smygtittade på Tusen och en natt efter midnatt på TV1000, när jag lyckades koppla vår parabolantenn till TV'n i mitt rum...
Mer
3 år 2 månader sedan #1316873 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Sexuell dysfunktion
Tjackballe!

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 2 månader sedan #1316900 av krokus
Svar från krokus i ämnet Sexuell dysfunktion

zoegas skrev: Tjackballe!

Hehe, det förklarar varför det verkar som att du är online på Viska 24/7. 

Hur länge har du varit vaken nu?
Mer
3 år 2 månader sedan #1316946 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Sexuell dysfunktion
Nej, jag spillde ut allt i förrgår.. Men det finns något som heter chemsex. Det går och googla. För att bli kåtast på planeten och ha en orgie. Hitta den maximala njutningen man få. Yolo

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻