Vilken bibel-figur skulle du vilja vara?

Mer
6 år 9 månader sedan #956453 av Nissegossen
Men predika? Det får du göra hemma, det är inget för viska. Visserligen behövs inte biskopens Venia här, men predika din tro för din egen spegel så hör andra i samma ande som dig, de kan höra invärtes i sig din predikan. Om inte annat i din egen kammare, där lyssnar i alla fall Gud på dig om du ber i ande och sanning. Ordet bön betyder samtal, så ta ett snack med farsan.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 9 månader sedan #956489 av Nissegossen
Du får absolut prata om vad som helst, det tillhör din yttrandefrihet. Jag skulle likaväl som en journalist säga sig vara beredd för att dö, för att du skall få säga din mening. Men inse att du är på helt fel forum för det. Jag kanske vaktar till och med dig, mot helvetesmakt som du kallar det. Ta ett snack med farsan om det har jag tidigare skrivit.

Om du vill veta något så läs Mark 3 21versen till kapitlets slut. Är du sjuk eller har du blivit prövad just som Jesus?
Jag kan också vittna om Gud, gör dig inga bekymmer för den sakens skull. Du har själv nämnt "great gospel of John"

jesusknows skrev: personen som skrev ner"great gospel of John" efter att Jesus dikterat den och pratat i dennes hjärta, har tydligen blivit diagnosticeras schizofren av experter, om man vågar tro Wikipedia. Iockförsig, inte blir jag förvånad för det är ju det enda hoppet ateisten har, ett evigt mörker och förstörelse efter en kort tids exploatering och knullaruntande på denna glob.


Är han då en sjukling eller är det en äkta upplysning av att ha hört det direkt från Jesus.

De som skriver här har många både jag och de flesta här en diagnos som är psykiatriskt satt utav vetenskapsman och de flesta här har en psykosdiagnos du kommer och oroar dem, som är här.

Inse vad du själv kan göra för oss här, är inte predikan som är rätt väg, här gäller samtal och om du skall predika bör du inte göra det här.
Här är en ankdamm i förehållande till Flashback forum.

Låt den förbli det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 9 månader sedan #956496 av Geta
jesusknows,

Är du en sådan där religiös fanatiker? Då passar du inte på Viska.
Mer
6 år 9 månader sedan #956500 av Melun
Varför får man inte tycka till om Gud i en sån här tråd? Ni är helt klart satanister.
Mer
6 år 9 månader sedan #956519 av Nissegossen
Tack för det Gud

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 9 månader sedan #956521 av Nissegossen
"Predikaren"

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum