Ledsen =(

Mer
18 år 4 månader sedan #29728 av Aspergergirl
Ledsen =( skapades av Aspergergirl
:cry: Jag har haft mycket kontakt med en tidigare mailkompis. Vi har umgåtts IRL (dock ej så ofta eftersom vi bor en bit från varandra) och mailade nästan varje dag till varandra. Förra året vid denna tiden mådde jag jättedåligt, så rätt som det var orkade jag inte upprätthålla kontakten längre utan slutade skriva mail till henne. Nu har jag känt mig starkare och ville ta upp kontakten igen så jag skickade ett julkort till henne och skrev sedan ett mail och frågade om vi skulle återupprätta kontakten, att jag mådde så mycket bättre och nu har andra att ventilera mitt illa mående med än just henne. Nu har jag ju kontakt med flera från psykiatrin och jag kan "skriva av mig" via min hemsida. Detta skrev jag till henne för att hon skulle förstå att jag inte tänkte fortsätta att älta mina personliga problem med just henne. Svaret jag fick gjorde mig såååå ledsen. Hon skrev att hon inte vill återupprätta kontakten, att hon läser på min hemsida och ser att jag fortfarande är så upptagen av min "sjukdom" och att det tydligen är fel trots att jag mår bra och uttryckligen sagt till henne att jag inte ska prata om mina problem med henne. Känner mig oerhört simpel och ledsen av detta svar. Kanske överreagerar jag men jag tog verkligen illa vid mig av svaret. Det är min andra nätvän som slutat kontakten med mig pga mina svårigheter. Jag känner en enorm sorg inombords. Känner mig oerhört ensam och vilsen i livet. Ingenting man gör blir bra. /A
Mer
18 år 4 månader sedan #29733 av Saari
Svar från Saari i ämnet Ledsen =(
Vad tråkigt att det är på det viset, man har aldrig råd att förlora en vän... Har förlorat en hel del på grund av mitt mående också. Det är skit, verkligen SKIT. Kan inte säga annat... Vet inte vad man ska ta sig till :/
  • Besökare
  • Besökare
18 år 4 månader sedan #29734 av
Svar från i ämnet Ledsen =(
Du är rätt besatt av ditt mentala tillstånd ja. Det kanske är ditt asperger-relaterade specialintresse?

Läs: narcissistisk personlighetsstörning.
Mer
18 år 4 månader sedan #29735 av Saari
Svar från Saari i ämnet Ledsen =(
Vem är inte besatt av sitt metala tillstånd, frisk som sjuk?
Mer
18 år 4 månader sedan #29736 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Ledsen =(
Gäst: Det har inget med narcissism att göra.
Aspergergirl: Tråkigt att höra. Jag tycker inte Du är besatt av Ditt mående. Det kommer säkert att bli bättre snart.
Kramiz
  • Exocet
  • Besökare
  • Besökare
18 år 4 månader sedan #29739 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet Ledsen =(
Hej Asperger girl!
Har du sett att jag söker mejlvänner? Jag har också diagnosen Asperger syndrom. Vi kasnke kan mejöla till varandra istället.