insert

  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 7 månader sedan #775683 av lonely
insert skapades av lonely
insert
Mer
8 år 7 månader sedan #775686 av Geta
De här var i Gokväll i kväll:

[youtube:2a243c2h]2kKxO_n3RYU[/youtube:2a243c2h]
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 7 månader sedan #775710 av
Anna, kan inte du ta historierna på allvar? Jag tycker inte det är roligt när Nisse eller du hela tiden ska svara med någon sensationsjournalistik eller medias snuttifiering.

Ingen blir hjälpt av att titta på youtube-klipp.

Personerna här kan ha trauma och det är fel att utnyttja det för att skicka youtube-klipp och andra snuttifieringar.

Vad är så bra med snuttifiering?
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 7 månader sedan #775711 av
lonely,

Det är definitivt tanterna som har förstört det för dig. De vill bedrägerier och förfalskningar. Saudiarabien har redan infört passande regler för att hantera problemet att tanter inte kan tänka och inte kan fatta fungerande beslut. Har de inte rättigheter så kan de inte missbruka rättigheterna. Enkelt och självklart.
Mer
8 år 7 månader sedan #775713 av Geta
Jag ber om ursäkt om jag snuttifierar. Jag kanske inte alltid tar allt på allvar. Det är ett
sätt att klara alla sorgliga berättelser. Man ska gråta med de som gråter och skratta med
de glada.

Hur ska man ställa sig mot psykopater. Här har jag fått skäll, när jag kritiserat personer
som utgett sig för att vara psykopater. Alla ska få vara med.

Har sökt synonym för snuttifiering. Det betyder förytligande.
Jag skriver inte några långa inlägg i regel. Snuttifiering betyder också fragmentering.
Jag har diagnosen schizofreni. Schizofrena brukar sällan skriva långa uppsatser som
personer med Aspergers brukar göra.
Mer
8 år 7 månader sedan #775754 av Nissegossen
Du gäst, du verkar dyka upp som gubben i lådan och den jag tror du är, den som här går under Larsson, alternativ, Niklas vad du vill.

Du får ingen ursäkt, men om jag har fel brukar det bara vara ett misstag.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum