insert

  • Peo
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 7 månader sedan #775755 av Peo
Ta din medicin så blir det bra...
Mer
8 år 7 månader sedan #775758 av Nissegossen
Däremot ber jag om ursäkt för dig gäst inför lonely som undrar en sak och du svarar med en harang mot Geta och jag själv. Har god lust att informera Admin1 om dessa inlägg, som då blir anmälda av mig. Jag retar mig storligen på ditt inlägg gäst.

Om nu någon är oseriös är det du gäst..

Du är dessutom feg och inte vill tala om ditt användarnamn eller ditt riktiga namn och då du använder gäst som signatur!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 7 månader sedan #775761 av
Svar från i ämnet Gäst
Dina munbajserier kan du behålla för dej själv förstår du vad jag skriver eller måste jag skriva det igen lilla vännen för jag gillar verkligen inte din stil?


Ja jag vet inte vad jag ska skriva till saken hör att man kan inte lösa allting med mediciner, visst fungerar mediciner när det väl funkar väldigt bra i många fall.... men som sagt peo så löser det inte allting förstår du inte det eller? Det finns många glapp som behöver fixas..... sedan letar jag efter människor som kan uttala sig just specifikt om mitt ämne vilket var syftet med tråden jag startade, kan du varken uttala eller vill inte vilket jag skiter fullständigt i för att vara brutalt ärlig var god och respektera det här och lämna min tråd och jag säger det bara en gång......


Geta jag jag kan inte titta på videoklippet kan du tala om vad det handlar om egentligen?

Nissegossen bryr dig om dessa patetiska kräk som tex gästen, han är rätt värdelö vägrar inse vikten av sin värdelöshet och sitter och projicerar det på andra, med andra ord ett patetiskt litet ursäkt till liv som kräk är just vad han är....
  • Peo
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 7 månader sedan #775763 av Peo
Ber om ursäkt att jag inte är lika stor på jorden som du store Gäst...

Vill du förklara för mig vad du menar med att "tanter" inte kan tänka...
Mer
8 år 7 månader sedan #775767 av Geta
Fröken Elvis sjunger Elvis Presley på svenska. Tyckte att man kunde få skoja till om psykopati.
Man orkar inte leva om man inte får skämta.
Mer
8 år 7 månader sedan #775769 av krokus

Geta skrev: Man orkar inte leva om man inte får skämta.

Håller med! :)