insert

Mer
8 år 7 månader sedan #775800 av Admin1
lonely,

Tror nog att det kan ha inverkat så att du insjuknade tidigare. Det finns viss chans också att du kanske aldrig hade insjuknat om du inte hade utsatts för detta, men det är svårt att veta exakt.
Mer
8 år 7 månader sedan #775842 av Nissegossen

Peo skrev: Ber om ursäkt att jag inte är lika stor på jorden som du store Gäst...

Vill du förklara för mig vad du menar med att "tanter" inte kan tänka...

Grejen är Peo att ordet kärr(i)ngar är censuerat på sajten så skriver du det får du tanter. På förekommen anlednig, av vår "Store" gäst, han, utan tvivel är det så att det inte är första gången han är på viska och typen på hans, inlägg bär en speciell typ, som är omiskännlig ja, vissa kanske betvivlar den saken att han är en han men jag betraktar den "store" gästen som en han och med andra ögon än du Peo.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 7 månader sedan #775845 av lärjungenMatteus
Sedan sa Jesus till sina efterföljare: ”Om någon vill bli min efterföljare, så kan han inte längre tänka på sig själv, utan måste följa mitt exempel och vara beredd att dö.
Mer
8 år 7 månader sedan #775847 av Geta
Det är som att bo i lustiga huset för ett barn som har missbrukande föräldrar.
Läste jag i lokaltidningen igår.
Mer
8 år 7 månader sedan #775848 av lärjungenMatteus
Sedan sa Jesus till sina efterföljare: ”Om någon vill bli min efterföljare, så kan han inte längre tänka på sig själv, utan måste följa mitt exempel och vara beredd att dö.
Mer
8 år 7 månader sedan #775850 av lärjungenMatteus
Sedan sa Jesus till sina efterföljare: ”Om någon vill bli min efterföljare, så kan han inte längre tänka på sig själv, utan måste följa mitt exempel och vara beredd att dö.