Att ljuga för sin bästa vän?

Mer
6 år 10 månader sedan #946766 av Admin1
Å andra sidan har du väl tagit droger mesta tiden du känt henne? Hon borde vara van.
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 10 månader sedan #946863 av lonely
Svar från lonely i ämnet Att ljuga för sin bästa vän?
Admin1 jag har känt i fem år nu..... Jag kommer berätta till henne rakt ut som det är utan konstigheter! Sen får bävi se hur det går!!! Jag ska träffa henne nu och vi ska käka och sen gå på bio! Men jag väntar att berätta efter min födelsedag som är snart så den blir bra och utan bråk och tjafs! Så nästa vecka kommer jag berätta rakt ut som det är helt utan konstigheter eller dra nånting jag har tänkt ut innan hur jag ska berätta för det är ingen enkel sak och berätta så bättre rakt ut och kort säga som det är.....
Mer
6 år 10 månader sedan #946898 av Nissegossen
Lycka till det behöver du. Sanningen är helt klart det ärligaste och den du lever längst med.
Inga pekpinnar men du vet vad som gäller.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 10 månader sedan #946985 av lonely
Svar från lonely i ämnet Att ljuga för sin bästa vän?
Tack Nissegossen det verkligen behöver jag! Ja jag låtit bli att säga nåt i ett och halvt år och det kommer svida rejält för henne! Jag kommer nog förlora hennes vänskap..... Men jag har haft ett tiotal bästisar i mitt vuxna liv så egentligen är jag van att dom kommer och srdan för att försvinna och jag hittar en ny bästis igen...... Men den här sista bästisen hade jag faktiskt tänkt behålla för livet för så känner vi båda för hon har ungen aning om att jag har börjat ta droger igen! Så hon kommer nog aldrig veta av mej igen och det är så jävla sorgligt! Hon kalla mej häromsistens att jag var som en bror för henne och att veta att det här är troligtvis sista veckan vi kommer umgås och att jag vet om det och intw hon känns förjävla dåligt!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 10 månader sedan #947002 av Jocke
Du tar ju ut händelserna i förskott, och spekulerar kring hur hon kommer att reagera, det tycker jag inte är schysst mot henne!

Vars är världen på väg?
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 10 månader sedan #947006 av lonely
Svar från lonely i ämnet Att ljuga för sin bästa vän?
På vilket sätt skulle det va fel mot henne att jag spekulerar att hon kommer bryta Jocke? Jag är nyfiken på ditt svar varför om det du skrev!