Att ljuga för sin bästa vän?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 10 månader sedan #947206 av Jocke
Det känns som att du tror hon skulle bryta med dig, för att du drogar dig just nu? Vet inte i vilken tillstånd du befinner dig i just nu? Men du måste låta henne få känna efter själv hur hon vill göra, och inte avslöja att hon tänker om dig som sin "bror"?

Då sviker du henne rejält, och det verkar vara med en viss mening kanske?

Vars är världen på väg?
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 10 månader sedan #947220 av lonely
Svar från lonely i ämnet Att ljuga för sin bästa vän?
Nej Jocke du missförstår mej för jag har skrivit i den här tråden att jag ska säga rakt ut som det är utan att påverka henne och hålla mej kort och inte gör det mer invecklat och komplicerat vad det redan är..... Om du inte förstår heller det här som jag skriver var då vänlig och läs om detta inlägg tills du förstår....
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 10 månader sedan #947241 av Jocke
Nä, men hon hade/har förtroende för dig, då bör man vara lite finkänslig för hennes situation, då hon kommer att känna att du har svikit henne förmodligen? Man kan inte förutsäga förhoppningar och förtvivlan hon kommer att känna gentemot dig?

Jag hittar ingen bra förklaring på vad du kan delge henne? Alla sätten ser hopplösa ut, så ja du har själv försatt dig i denna situation, då får vi se hur det blir med er relation framöver? Inga komplikationer nä?

Vars är världen på väg?
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 10 månader sedan #947327 av lonely
Svar från lonely i ämnet Att ljuga för sin bästa vän?
Tack för rådet! Håll tummarna!