Hur mycket får dina närstående hjälpa till?

Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1203064 av Nissegossen

Amandara skrev: När jag bodde i Göteborg och cyklade vitt och brett, hade jag ingen att ringa om jag fick punka i Lerum. Cyklade runt med reparationskit för det mesta som kunde gå fel. Det var coolt. Men en känsla av ensamhet. Men jag kom alltid hem.


En reparationssats är dyrare en än ny slang, ta med dig både ny slang och reparationssats, enklast så

Någonstans ligger en kasse med vad man kan behöva ha vad gäller cykel. Jag har så jag kan reparera olika typ av vetiler från bilventiler vanliga cykelventiler samt nålventiler det är när man skall pumpa luft i slangen, pumpa med lite luft om du har lagat hål i slangen, sedan kan man lägga den på. Sedan själva däcket. Ringrostig nu men har kunnat kränga på däcket med bara händerna inga verktyg behövs

Sedan puma däcket det skall inte bli någon grop i slangen ett välpumpat däck och det ökar snabbheten med mindre kraft då hjulet rullar med mindre kontakt yta mot asfalten det gör att cykeln rullar lätttast

Får tillägga att för att kränga av däcket till det gäller verktyg

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 5 månader sedan #1203118 av Fantasio
Jag har skickat PM till syrran på Facebook. Jag behöver ett par byxor och ett par vinterskor. Tur att jag har henne.
Mer
4 år 5 månader sedan #1203183 av Admin1

Geta skrev: Jag har borrmaskin och har borrat själv. Är orolig att jag i längden inte kan klättra på stegar och byta lampor. Magdalena Ribbing etikettexperten slog ihjäl sig när hon klättrade på en köksstege. Hon trilla av pinn som Mark Levengood uttryckte det i radion.

För pensionärer brukar det finnas kommunal fixartjänst för 80 kr/tim t.ex byta lampor.
Mer
4 år 5 månader sedan #1203185 av björk
Min pappa tog över bla på
giftnings centrat. När jag
behövde den innerliga
sociala trevligheten

Så har hen gjort i ca 5 g.g.r på
sin höjd. Kewl
Mer
4 år 5 månader sedan #1203187 av zoegas
Internet är utmärkt till att hitta guider för saker.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1203190 av krokus
Min mamma brukar passa hunden när jag är bortrest, inlagd eller har en lång dag med för många aktiviteter. Min ena brorsa har hjälpt mig flytta några gånger.

---

Just det, mamma har följt med på möten med fk.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by krokus.