Finns det någon här som har testat plugga på antipsykotika?

Mer
6 år 7 månader sedan #975540 av Nissegossen
Hos min förra tandläkare sade jag till den hantverkare som kom in, som inte tog av sig kängorna när han kom in, utan klampade in i väntrummet. Jag sade honom följande, det var Östermalms grevinnan som beställt murar hjälp till den öppna spisen och öppnade dörren synade muraren uppifrån och ned och hon sade. akta parketten är nybonat! Muraren svarade bara, gör inget, jag har broddar.

Varpå grabben tar av sig kängorna och ställer sina kängor bredvid mina i hallen.

När det var min tid och jag kommer in till tandläkare och tandsköterska, så frågade de mig, vad sade du därute?

Varpå jag tragglade igenom historien, de hade roligt när de fick höra när jag berättat klart

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 7 månader sedan #975585 av björk
Jag var en legend på borgar skolan password å
Användar namn till medie arkivet minns jag än.
"Nuwum o vawukan nått i den stilen :rotfl :grandpa
:!: :!: :!:
Mer
6 år 7 månader sedan #975813 av Carmen Al Kebab

Geta skrev: Carmen, det märks att du inte har så mycket erfarenhet varken av utbildning eller jobb.

Jag har erfarenhet av arbete, men aldrig av att jobba 100%... Jag är ganska säker på att jag klarar av 50%, men tror ärligt talat inte att jag klarar av 100% med antipsykotika.

Det blir liksom en funktion borta ur hjärnan: Dopaminet... Utan dopamin blir vi lata och får ingen energi.
Mer
6 år 7 månader sedan #975860 av Admin1
Om du kan jobba 50 % varför inte göra det.
Mer
6 år 7 månader sedan #975862 av Carmen Al Kebab
Gör någonting annat just nu.
Mer
6 år 7 månader sedan #975864 av björk
Skolor har jag erfarenhet av. Säkerligen
12st å förskola storkök bl.a som praktik :mrgreen:

Skolorna gick åt pipan allt borgar skolan plugga ;de
jag ett år som en skållad råtta på storköket
blev jag rädd för bröd för de påminde
om min mamma