Finns det någon här som har testat plugga på antipsykotika?

Mer
6 år 6 månader sedan #975479 av Geta
Carmen, det märks att du inte har så mycket erfarenhet varken av utbildning eller jobb.
Mer
6 år 6 månader sedan #975516 av Nissegossen

Geta skrev: Min förra tandläkare var jätteelak mot sina tandsköterskor. Det var dålig stämning på den tandläkarmottagningen.

Var hos tandläkare i måndags och blir inte klokare, för både tandläkare och tandsköterska var så bra att samarbeta att jag ännu inte har kunnat utlista vem av dem som var vem? Det var första besöket hos dem.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 6 månader sedan #975517 av Geta
Tandsköterskor gör mer kvalificerade arbeten idag. Så det kan vara svårt att veta vem som är tandläkaren.
Mer
6 år 6 månader sedan #975518 av Nissegossen
De pratade fikonspråk ang tänderna vad gäller bokstavs symboler och jag fattade att varenda tand jag har kvar fick flera omdömen på det fikonspråket. Fullt klart, är jag kommer att får gå till dem många ggr för att jag skall bli bra i min mun ang att kunna tugga maten.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 6 månader sedan #975520 av Geta
Antingen är jag paranoid eller också har de ett hemligt språk hos tandläkaren. De brukar alltid prata om sina uteplatser. Kallpratet som de håller på med måste vara väldigt påfrestande. Kan de inte hålla tyst i stället.
Mer
6 år 6 månader sedan #975535 av Nissegossen
Hurså, jag kan ha en monolog i 6 timmar utan avbrott, bara någon ger mig chansen.

På mig får du inte tyst på

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum