Vad gör psykiskt sjuka på dagarna?

Mer
5 år 6 månader sedan #1105182 av Cosmos
Jag jobbar 5-6 timmar i veckan med kontaktmannaskap och ledsagning. Dessutom har jag andra uppdrag att sköta så jag är inte ledig på vardagarna speciellt mycket. På helgerna kan jag gå ut ibland.
Mer
5 år 6 månader sedan #1105207 av Nissegossen
Hade det funnits ett cykelbudsföretag i stan hade jag jobbat nästan gratis. "Tanken" kallade de mig i Kanada, jag jobbade varje dag oavsett väder o förhållanden, men med 600 dollar i månaden i lön o 415 $ i hyra hade man inte mycket val.

Kan säga att innan dator kom var här cykelbud många arkitekt företag brukade använda cykelbud. cykelbuden tog stora risker i trafiken för att leverera ritningar och de körde vårdslöst en stor fara för gående. Det var upplagt för olyckor.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 6 månader sedan #1105264 av Admin1

Vår skrev: Vad är bra jobb för oss egentligen?

Samhall i all ära men alla klarar inte det plus stämpeln man får.

Vad ska man hitta på...


Stämpeln är nog värre vad gäller vanliga arbeten. Jobbar man på Samhall är man en i mängden och alla har inte psykisk sjukdom där heller.
  • Metrogirl
  • Besökare
  • Besökare
5 år 6 månader sedan #1105267 av Metrogirl
Svar från Metrogirl i ämnet Vad gör psykiskt sjuka på dagarna?
vill gärna jobba
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1105272 av Recard2016
Nej stan e för liten, finns ju tidningsbud så klart. Men vill inte jobba på natten o de kör med bil.

Cykelbud e 3:e farligaste jobbet i Amerika efter polis o brandman, var ett cykelbud som dog på mitt företag precis innan ja började.
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 6 månader sedan #1105273 av Geta
Inom Hemvården kan man få cykla.