Mobbning under uppväxten?

Omröstning: Blev du mobbad under uppväxten?

Ja - omfattande mobbning
8 40%
Ja - mobbning i liten omfattning
5 25%
Nej
7 35%
Totalt antal röstare: 20
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1139540 av Utomjordingen
Jag vill påstå att psykiskt och fysiskt misshandel mot mig under uppväxten var en stor bov i dramat att jag blev psykisk sjuk vid 18-årsåldern.

När jag fick stryk när jag var 17 år gammal - då kände jag att jag blev ond. När mitt X som var psykevårdare där jag var tvångsinlagd/tvångsmedicinerad och att hon jämt var otrogen då kände jag mig återigen att jag blev ond. Jag vet egentligen inte hur många gånger jag har känt mig bli ond i mitt liv?
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
5 år 1 månad sedan #1139551 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Mobbning under uppväxten?
När man blir kränkt så är det lätt att bli ond om man dessutom är känslig!
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1139552 av Utomjordingen
Sen när Aliens på telepatisk väg hade sagt till mig när min komet/asteroid kommer och att kometen/asteroiden är min, samt jag vet var stenen hamnar. Så är det som om jag kommer att få min hämnd/upprättelse på ett andligt plan istället, typ andliga strider har jag haft.
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 1 månad sedan #1139553 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mobbning under uppväxten?
Emil Jensen är en av mina favoriter just nu. Han talade om hämnd i Tankar för dagen igår kväll.

sverigesradio.se/sida/avsnitt/1257706?programid=1165
Mer
5 år 1 månad sedan #1139563 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Mobbning under uppväxten?
Jobbiga historier! Jag blev mobbad i högstadiet. Det var bara tre år men det var väldigt påfrestande.
Mer
5 år 1 månad sedan #1139564 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Mobbning under uppväxten?

Modesty skrev: Jobbiga historier! Jag blev mobbad i högstadiet. Det var bara tre år men det var väldigt påfrestande.


Gav du ngn moteld mot mobbarna?