Mobbning under uppväxten?

Omröstning: Blev du mobbad under uppväxten?

Ja - omfattande mobbning
8 40%
Ja - mobbning i liten omfattning
5 25%
Nej
7 35%
Totalt antal röstare: 20
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
5 år 1 månad sedan #1140055 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Mobbning under uppväxten?
Tycker också det var nedbrytande, t o m så att min självkänsla blev mindre p g a det. Men jag fick en liten revansch. En av de värre som bl a sade att jag för ful för att delta i ett grupparbete fick sina fiskar varma när jag fick syn på honom under en lunch på stan. När jag hade berättat för min kompis gick vi fram till honom där han satt bland kompisar och uttryckte: Usch, det var det fulaste vi sett! Hans öron blev pionröda och han höll på att skämmas ihjäl inför sina kompisar. Det kändes bra.
Mer
3 år 3 månader sedan #1313961 av Nobel
Svar från Nobel i ämnet Mobbning under uppväxten?
Svarade nej trots att det förekom tillfällen då två försökte mobba mig. Den ena gjorde det fysiskt, och det slutade med att han åkte på stryk och därefter slutade med det. Den andra var en tjomme som måste haft någon typ av diagnos för allt stod inte rätt till med den personen. Var för det mesta omtyckt och hade många vänner. Vi var alltid snälla och vänliga mot andra
Mer
3 år 3 månader sedan #1314119 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Mobbning under uppväxten?
Mobbing förekom i grundskolan, men ej i gymnasiet eller på universitetet.
Mer
3 år 3 månader sedan #1314133 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mobbning under uppväxten?
Det var mycket mobbning på sjukvårdsbiträdesutbildningen. Det kom som en chock för mig.
Mer
3 år 3 månader sedan #1314141 av Nobel
Svar från Nobel i ämnet Mobbning under uppväxten?
På molekylärbiologutbildningen fanns det många udda själar. Många nördar... tyckte klimatet var bra på den utbildningen.
Mer
3 år 3 månader sedan #1314143 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mobbning under uppväxten?
Jag gick sjukvårdsbiträdesutbildningen som praktik för att komma in på arbetsterapeututbildningen. Jag sågs som en plugghäst som tog teorin på allvar.