Varför är datorn så seg?

Mer
11 år 10 månader sedan #500366 av Melun
Svar från Melun i ämnet Varför är datorn så seg?
Man gör TPtest med webbläsaren på bredbandskollen.se när man har win7 och laddar således inte ner nåt.
Mer
11 år 10 månader sedan #500370 av Nissegossen
Jag hade tidigare ett äldre TPtest, men det programmet har utgått. Det var annars väldigt bra. Jag har letat på webben efter det, men finner det inte längre någonstans! .?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 10 månader sedan #500378 av Nissegossen

Fragile80 skrev: Det där TPtestet...vilket ska jag ha? Har ju windows7 och det står inte med nånstans. :tänk

/Fragile

TPtest 5 För både win och Mac borde fungera.

Ja om du klickar på länken som är det för win 5.02 som det står där och du har två alternativ för Mac. Eftersom du kör med win ladda ned det testet för win. Jag själv har inte win7 och således laddar jag inte ned det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 10 månader sedan #500380 av Nissegossen
Jag laddade ned det och Ja, jag jublar ty det är det testet jag sökt efter! Där har du punkten som du kan gå tillbaka till och se över tid på flera år vad du haft för testvärden. Det borde inte heller vara några som helst problem för dig Fragile att använda det!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 10 månader sedan #500388 av Nissegossen
Jag har märkt på det testet att om man har högre mottagningsförmåga efter att ha gett axess till det och skaffat ett nytt snabbare bredband höjs också själva mätningsområdet och det utan att jag gör någonting med testet. Samt att det också till att börja med står det nu, endast dagens datum, men det utökas över tid också det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 10 månader sedan #500706 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Varför är datorn så seg?
Fint att det var internetförbindelsen som var trög och inte själva datorn. Har för mig att saaras gamla dator också var trög och det berodde också på slö internetförbindelse.