Varför är datorn så seg?

Mer
11 år 10 månader sedan #499770 av Fragile80
Är jag sämst i världen eller???
Det står ladda ner CCleaner gratis. Men det går inte att ladda ner ändå, det händer liksom inget.
Sen undrar jag om det kan "krocka" med mitt antivirusprogram? Men detta cleaner kanske inte har med det att göra.
För jag har ett bra antivirus som jag vill ha kvar.

/Fragile
Mer
11 år 10 månader sedan #499773 av Nissegossen
Förlåt visste inte att den länken inte funkade, mitt fel! Ta här istället; www.programvara.org/CCleaner/?p= ... cgodZQUdgw

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 10 månader sedan #499783 av Nissegossen
Jag såg nu att den sidan som kommer upp om du klickar på den jag visade får du alternativ, men det är inget utav dem du skall ladda ned, titta på högerspalten istället. Jäkla sidor jag hamnar på, men det är för att jag tyckte det skulle passa med svenska som språk.

Skitsamma, nu får du från tillverkarens sida istället; ccleaner.en.softonic.com/

Den funkar har kollat upp den.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 10 månader sedan #499785 av Fragile80
Tack Nisse!

Ska genast fixa detta.

/Fragile
Mer
11 år 10 månader sedan #499788 av Fragile80
Done!

570mb avlägsnades stod det..

/Fragile
Mer
11 år 10 månader sedan #499792 av Nissegossen
Det var inte mycket, men klicka på programmet en gång till utan att köra det och vad står det ovanpå? Detta för att där har du det sammantagna RAMminnet du har i datorn.

Är det bara runt 800 MB du har, gamla datorer kan ha det, så hade du nästan inget RAMminne alls kvar och datorn borde i så fall gå snabbare nu. Jag tror dock att du inte kör en så gammal dator...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum