Problem med internet

Mer
10 år 8 månader sedan #600372 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Virus+Spyware
Tack Admin! Jag har letat i system 32 drivers, men det är över 6000 filer och jag får ta han på det som lagt in operativsystemet jag har, för detta att gå in i systemfiler och ändra på det som trots allt fungerar med lite letande, är jag restriktiv med. Det här är precis på gränsen när jag säger stopp, för att jag vill inte ändra på något som trots allt fungerar med lite trixande. För han som lade in operativsystemet är det här en baggis men för mig som är rädd för att klanta till det, är det bättre att rådfråga en kunnig.

Att ändra direkt i datorns loggfiler låter jag andra göra, men tack i alla fall, för att nu kan jag redogöra ingående angående felet, över telefon.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 8 månader sedan #600374 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Virus+Spyware
:D Frågan är här om jag skall tillåta fjärrhjälp, så att han slipper komma hit? :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 8 månader sedan #600375 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Problem med internet
:tänk Jag såg nu att loggfiler är ändrade idag 3 augusti 2013 vid 15.00 undrar vem som varit i farten? :tänk

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 8 månader sedan #600388 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Virus+Spyware
Systemet ändrar loggfilerna.

Ett tips hur fel 651 kan fixas.
Kör registerkontroll med CCleaner och reparera alla fel.
Mer
10 år 8 månader sedan #600397 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Virus+Spyware
Det är ju lätt ordnat! Om det vore så enkelt ändå.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 8 månader sedan #600399 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Virus+Spyware
Körde registerkontroll, med cclenar, men den visade bara att jag hade inga problem med registret...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum