Datorproblem

Mer
18 år 2 månader sedan #32535 av armyknife
Svar från armyknife i ämnet Datorproblem
Anki, du kan testa att ändra proxyinställningarna. Telias uppkoppling fungerar, om jag inte missminner mig nu, inte med proxys.
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #32547 av
Svar från i ämnet Datorproblem
Har testat det mesta....Har köpt ett säkerhetspaket via min support. Hoppas att det hjälper!!! (jäkla datorer) / Anki
Mer
18 år 2 månader sedan #32559 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Datorproblem
Anki,

Du bor i Göteborg läste jag i en annan postning. Allaktivitetshuset Gyllenkroken i Göteborg har en dataavdelning. Kanske du kan få hjälp eller råd från dem. Nissegossen känner till stället, så han kanske kan avgöra om det går att få hjälp där.
Mer
18 år 2 månader sedan #32563 av Anki
Svar från Anki i ämnet Datorproblem
Ok Admin, fungerar inte mitt säkerhetspaket (brandvägg+antivirus) som jag får om några dagar så kanske det kan vara en lösning./Anki
Mer
18 år 2 månader sedan #32685 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Datorproblem
Sorry! Att jag inte har svarat! Har själv ingen dator som fungerar. Bägge mina datorer är helt paj. Har lämnat en dator till en kompis som lovat hjälpa mig.
Sitter vid en lånad dator, kan tyvärr inte göra mycket åt situationen. Har kört diagnostik program på ena datorn. Kan själv inte åtgärda problemen.

Viruset som angripit min dator, beror visserligen inte på att jag varit och surfat på vissa sidor, men det verkar såsom att det varit en könssjukdom som datorn fått i alla fall.

Eftersom jag inte är data kunnig, så har jag sökt hjälp.Han som kan det måste kunna programera om datorn. ( Det hjälper i det här läget inte med att formatera om hårddisken) Hoppas på snart tillfrisknande av objeket, annars får jag ge upp och sedan betrakta objektet som saligen avsomnad.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 2 månader sedan #32687 av Anki
Svar från Anki i ämnet Datorproblem
Min dator fungerar hjälpligt efter att jag installerat virusprogram. Hoppas att det håller i sig....