Datorproblem

Mer
18 år 2 månader sedan #32477 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Datorproblem
Du Anki! både comhem och telia har antivirusprogram som man kan antingen köpa eller prova kostnadsfritt en mån.

Du måste ha ett antivirus program, jag tror de testat detta på någon teknisk högskola med att gå ut på nätet utan virus skydd, har för mig att det tog i genomsnitt 18 sek innan de fick virus....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 2 månader sedan #32478 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Datorproblem
Till comhems antivirusprogram är nätadressen <!-- w --> www.comhem.se/antivirus <!-- w -->

går du dit så börjar den omedelbart att installera.

Du är då också skyddad under installationen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 2 månader sedan #32479 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Datorproblem
Omedelbart efter jag skrev det förra, så fick jag antagligen virus på reserv datorn också.

Jag ominstallerade systemen i natt på min vanliga dator med tanke på att tja, sådant händer....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 2 månader sedan #32480 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Datorproblem
Anki! Vem är du som kan sitta på två ställen samtidigt?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 2 månader sedan #32482 av alien
Svar från alien i ämnet Datorproblem
PS. glöm inte brandväggen också, finns en inbyggd i windows, som du kan välja att ha inkopplad tills har skaffat en egen, om du inte vill köra med den inbyggda windows-historian då i fortsättningen. själv har jag sygate- brandvägg och norton- antivirus funkar bra.

hade dock problem en till två ggr med ngn worm, kunde inte komma ut på internet, var tvungen att formatera och ominstallera, som tur var hade jag två hårddiskar, så det räckte med att formatera C: hade all mina viktiga filer på D:

tror jag hade glömt att koppla in brandväggen eller antivirus tillfälligt. enda kruxet är att min dator fortfarande ibland låser sig och jag är tvungen att reboota.

mvh alien
Mer
18 år 2 månader sedan #32487 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Datorproblem
Suck! Försökte köra virus koll på reserv datorn insåg det hopplösa, och håller just nu på att ominstallera installations systemet efter att ha omformaterat hårddisken. Jättekul! Suck!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum