Yahoo tar över mina webläsare

Mer
5 år 8 månader sedan #1086940 av Richard
Jag har för mig att DuckDuckGo är för det mest privata. Jag kan ha fel, men TOR föreslår ju DuckDuckGo.
Mer
5 år 8 månader sedan #1087104 av Admin1
Mitt problem med Linux Mint 19 berodde på att jag inte installerat drivrutinen till grafikkortet. När jag gjort det fungerade 19 perfekt.
Mer
5 år 8 månader sedan #1087106 av rymd
Tor är mer privat än duckduckgo, men sega webläsare båda
Mer
5 år 8 månader sedan #1087175 av wasp
Det brukar finnas något som heter insticksprogram. Ta bort yahoo där då. Har för mig att det funkar i Chrome??
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1087186 av Nissegossen
Det passar inte bra med Google Chrome på Linux. varje gång man använder Google Chrome måste jag slå in mitt lösenord för i stort sett varenda gång jag skriver där. Firefox är bättre, då jag inte behöver slå mitt lösenord nästan inte alls.

på alla datorer med 32bit dator har Google slutat uppdatera de datorerna, men 32 bit datorer är mer än 10 år gamla. På dem passar bara Linux som fortfarande uppdaterar sina versioner av 32 bit datorer och då webbläsaren Firefox, men också Linux egen webbläsare hexchat eller vad nu de heter E-postklienten Thunderbird och Pidgin medelandeklienten :tänk :tomte

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 8 månader sedan #1087193 av Nissegossen
wasp har du en urgammal dator som står där fungerar den? i så fall sparka igång den med detta operativsystem
www.makeuseof.com/tag/linux-distro-space/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum