Yahoo tar över mina webläsare

Mer
8 år 7 månader sedan #771532 av Nissegossen

Inwatto skrev: OK, jag ändrar mig: det kan vara ett virus. Såg det när jag Googlade.

Du får cred för det. :D

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 7 månader sedan #771609 av Admin1
Jag har AVG Safe Search installerat och den använde Yahoo search.

www.wikihow.com/Change-Your-Brow ... rch-Engine
Mer
5 år 8 månader sedan #1086798 av Shadow
Någon som vet hur man sätter bing som startsida med en bakgrundsbild som är stor och passar webbläsaren, när jag sätter bing som startsida får jag bara en relativt liten bakgrundsbild????
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1086815 av Nissegossen
Jag får fråga dig, att om du har Yhahoo kan du byta till Google som söksida? Kan du inte det är det så att det kan vara en Trojan på din dator. Om det har något namn sök på vad det heter och där står oftast hur man får bort viruset. Länge sedan jag använd win jag har Linux

www.google.se/search?source=hp&ei=rgmWW-...0i67k1.0.dF-_Pn-Wj5w

Du är inte ensam om problemet, jag har tidigare fått samma den här sidan är till Google söksidan

www.google.se/search?source=hp&ei=rhCWW5...i131k1.0.KMly_DPRFBA

utanvirus.se/yahoo-omdirigeringsviruset/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 8 månader sedan #1086908 av Richard
Nu har jag ställt in Firefox på DuckDuckGo istället för Yahoo. Hittade det i senaste Firefox, tror det är version 62.

Men den är inte översatt till svenska. På vissa sidor är den inställd på svensk stavningskontroll, på vissa inte... Misslyckades med att installera swedish languagepack både till Firefox o LibreOffice till Linux 19.
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1086926 av Nissegossen
Varför Linux 19? Admin hade också problem med Linux 19, vänta tills barnsjukdomarna är botade kör med fördel Linux 18 om det nu är 18,3

Varför DuckDuckGo? De har ju sina egna intressen också de. Det är ju lika mycket spioner som Google, varför?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Nissegossen.