För- och nackdelar med SSD?

Mer
4 år 1 dag sedan #1247121 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet För- och nackdelar med SSD?
Fördelen med Linux Mint är att den är okänslig för datavirus, som nästan alltid drabbar Windows. Det är svårare att bli hackad i Windows. Det finns en brandväggsprogram i Linux Mint, som skall vara påslagen. Lite skumt att Nissegossen är hackad.
Mer
4 år 1 dag sedan #1247157 av Kloppe
Svar från Kloppe i ämnet För- och nackdelar med SSD?
Admin, hur ofta uppdaterar du Linux Mint? Använder du kommando, eller klickar i uppdaeringshanteraren?

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
4 år 1 dag sedan #1247158 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet För- och nackdelar med SSD?
Jag brukar uppdatera varje gång jag loggar in, men jag använder Linux sällan. Det är när min nya dator havererar som jag använder Linux. Nu var det ett par år sedan.
Mer
4 år 1 dag sedan #1247165 av Nissegossen

Kloppe skrev: Admin, hur ofta uppdaterar du Linux Mint? Använder du kommando, eller klickar i uppdaeringshanteraren?


Uppdateringshämtaren finns som ikon till höger på listen tillsammans med volymkontroll och symbolen för Internet den brukar visa blått sken

Man har bleachbits för att ta bort onödiga. internet filer dock onödigt då de försvinner vid nästa datorstart. Samt. att det är då viktigt att veta vad man gör, ty klickar man fel börjar programmet ta bort ledigt utrymme på disken inte riktigt meniningen. Har man väl lagt in vad man vill att bleachbits skall göra räcker det med första gången sedan går bleachbits efter det och har man gjort rätt så sker det i fortsättningnen utan problem men onödigtq

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 1 dag sedan #1247187 av Kloppe
Svar från Kloppe i ämnet För- och nackdelar med SSD?
NG, jag kör med Ubuntu Cleaner. Det verkar gå bra det också.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
4 år 1 dag sedan #1247191 av Nissegossen
Alla sätt är bra utom de dåliga dvs hårklyverier

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum