Ökad ångest

Mer
13 år 8 månader sedan #331333 av idefix
Svar från idefix i ämnet Ökad ångest
Glöm det, jag såg att du förklarade för Trance.
Mer
13 år 8 månader sedan #331345 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ökad ångest
:?:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • trance
  • Besökare
  • Besökare
13 år 8 månader sedan #331367 av trance
Svar från trance i ämnet Ökad ångest
riktigt allvarlig ångest kan vara livsfarlig dock. det har hänt att jag har tappat känsel och syn och nästan svimmat och andra gånger hamnat i chocktillstånd där jag nästan inte kunnat tänka en klar tanke på flera timmar. ibland har jag haft så fysiskt ont så jag har trott att kroppen ska slitas sönder. ibland har jag blivit så rädd att jag bara kastar mig under täcket och inte vågat röra mig på flera timmar. det är inte kul. det är inte heller "harmlöst" bara för att nån verklig fara inte är uppenbar, eftersom de där extrema stresstillstånden sliter väldigt mycket på kroppen och har avgörande betydelse för livslängden. men tack och lov har jag sluppit det på sistone.

jag hoppas du idefix slipper det snart också eftersom det är himla jobbigt att leva med. är det bara ångest och inga andra psykotiska symptom du känner av?

kram! :hjärta
Mer
13 år 8 månader sedan #331370 av idefix
Svar från idefix i ämnet Ökad ångest
trance,

bara ångest vad jag kan urskilja. Jag går runt och är rädd för allting, men det har blivit ett normaltillstånd för mig, och ingenting psykotiskt.

Tack för din kram!
Mer
13 år 8 månader sedan #331420 av lärjungenMatteus
Svar från lärjungenMatteus i ämnet Ökad ångest
6 Jesus sa till honom: Jag är vägen, sanningen och livet. Ingen kan komma till Fadern utom genom mig.
Mer
13 år 8 månader sedan #331491 av kvinnan
Svar från kvinnan i ämnet Ökad ångest
Trance: Du beskrev Min ångest väldigt bra 8O

Jag har tom fått riktiga blackouter...För mig var PTSD min första diagnos men sedan insåg jag att det var något annat(jag sa ingenting me det märkte läkarna oxå). PTSDn anser jag mig botad ifrån men jag tror att det var i samband med den som min shizoaffektiva sjukdom slog ut... :(