Fått konstiga drömmar igen...

Mer
13 år 5 månader sedan #353220 av Traxerity
jag kan inte skilja på sjukt o friskt... till exempel alkhol renar kroppen ifrån gift men ändå sliter ut den... det är som klorin på vissa golv... det tar bort smutsen men ändå sliter ut det... har aldrig ansett alkoholism som en dålig sak... på dagarna tänker jag på att slå ner dom jag hatar och ibland vill jag mörda dem... slutar oftast med en öl på kvällen och att jag behöver lugna mej... D. Carnegie världens godaste öl =)...

jag har en fråga....

FÅR JAG MÖRDA REGERINGEN FÖR DERAS TRAGEDI OCH DERAS ELAKA HANDLINGAR FÖR VAD DOM GÖR EMOT FOLK? JAG ÄR TRÖTT PÅ DERAS HÅNSKRATT OCH VILL NU SLUTA DERAS JÄVLA IDIOTISKA BETEENDE!!! GAAAAAAAAAAAAAAHHHHH SKA FAN DÖDA DEM OM JAG FÅR LUST...
Mer
13 år 5 månader sedan #353225 av Geta
Det är säkert inte rätt väg att gå, för att du ska få det bättre, traxerity.
Då slutar det bara med att du sätts innanför lås och bom under
åtskilliga år.
Det måste vara det dummaste som du kan göra....
Du får räkna ut något klyftigare.
Mer
13 år 5 månader sedan #353230 av Traxerity
det som är felet... JAG HAR INGEN HJÄRNA...x.x min iq är låg och allt jag kan tänka på är hur att mosa deras feta huvud...
Mer
13 år 5 månader sedan #353233 av kvinnan
Ibland (som just nu) så har jag väldigt svårt att skilja på vad jag har drömt och vad som är verklighet, tex om jag pratat med någon i telefon "på riktigt" eller för den skull ifall jag verkligen mördat någon...?

Nån annan som upplevt det?
Mer
13 år 5 månader sedan #353239 av Traxerity
kvinnan,

jag vill mörda någon som är taskig emot mej... Bryr mej inte om folk som går emot mej... dom som är med mej och är snälla ger jag respekt... MEN DOM SOM SLÅR MEJ ELLER SÄGA FULA SAKER EMOT MEJ DOM GÅR JAG OCH TRYCKER EN ELD GAFFEL UPP I RÖVEN PÅ :twisted:
Mer
13 år 5 månader sedan #353242 av kvinnan
Äh, du överdriver så dant Traxy, det gör du ju inte alls....

Sen tycker jag att du ska vara glad att du skrattar, att andra i din närhet inte fattar just din humor kan du skita i