Min sömnproblematik

Mer
12 år 3 veckor sedan #475892 av Ready
Svar från Ready i ämnet Min sömnproblematik
Jag tror dock att spikarna är äkta i Chaplins lakritssko.
Mer
12 år 3 veckor sedan #475938 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Min sömnproblematik
Ja, vadå, han var väl ingen fakir heller, som sväljer spik? han åt ju dem inte, så DE var nog inte fejk!
Fruktansvärt tjatig idag eller? :rotfl

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 3 veckor sedan #476007 av Fragile80
Svar från Fragile80 i ämnet Min sömnproblematik

Nissegossen skrev: Fragile80

Jag blev samma som du blev med stilnoct utav Rohypnol och därför vågar jag aldrig ta en benzotablett längre i mitt liv. Jag tar motbjudande mediciner för att sova och de ger en hangover dagen efter och därför är jag väldigt tveksam till att ta mediciner för sömnen numera.

Dock ställer jag mitt hopp till en medicin som inte ännu är godkänd att sälja. Den verkar väldigt lovande och skall ge en naturlig sömn!


Nä då förstår jag. Det är otäckt att tappa kontrollen på det viset.
Spännande med ny medecin. Hoppas den blir godkänd snabbt.

Kram

/Fragile
Mer
12 år 3 veckor sedan #476042 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Min sömnproblematik
Ready,

Du skrev att du har Nozinan, Theralen, Lergigan och Propavan som sömnmedel, men vilken av dessa använder du? Jag har använt Propavan som är mer kortverkande än de övriga och det sover jag normalt på utan att vara trött på dagen. Om du sover för länge så kanske du använder ett sömnmedel som är långverkande.
Mer
12 år 3 veckor sedan #476057 av Ready
Svar från Ready i ämnet Min sömnproblematik
Jag brukar ta Nozinan innan jag lägger mig. Ibland gör jag även ett tillägg med Lergigan.
Mer
12 år 3 veckor sedan #476263 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Min sömnproblematik
Nozinan ger ofta bra effekt, men är ganska långverkande och kan ge trötthet dagen efter. Propavan är mer kortverkande och passar bättre som sömnmedel. Jag har länge använt Propavan och är nöjd med det.