Min sömnproblematik

Mer
12 år 3 veckor sedan #475679 av Ready
Svar från Ready i ämnet Min sömnproblematik
Man undrar vad Chaplins sko var gjord av? Kan det ha varit lakrits eller marsipan?

Jag har tagit reda på det. Skon var gjord av lakrits.
Mer
12 år 3 veckor sedan #475774 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Min sömnproblematik
Ready,

Försök att lägga dig samma tid varje kväll så att sömnen inte förskjuts. Du kan ju också använda väckarklocka så att du inte sover för länge på morgonen. Själv så lägger jag mig alltid vid samma tid på kvällen.
Mer
12 år 3 veckor sedan #475781 av Fragile80
Svar från Fragile80 i ämnet Min sömnproblematik
Jag äter rohypnol/flunitrazepam.
Tycker den är mycket bättre än ex stilnoct. För när jag hade stilnoct gjorde jag massa konstiga saker och fick hallisar osv. Men det var pga överdosering, tog runt 10 st omedvetet. Såg det på morronen när jag vaknade att alla typ var borta..

På rohypnolen blir jag trött på ett mer naturligt sätt. Men jag har slutat mixtra med mina medeciner som jag gjorde i början.

Sover rätt kasst ändå. Fast jag har clozapine och nozinan också.
För det mesta vaknar jag efter 3-4 timmar sen vaknar jag ca en gång i timmen tills jag går upp.

Har även testat naturläkemedel, nåt slags te, samt några tabletter som jag inte minns vad de hette, men det var rena skiten.

Det är jobbigt när sömnen krånglar.

Kram

/Fragile
Mer
12 år 3 veckor sedan #475826 av Ready
Svar från Ready i ämnet Min sömnproblematik
Admin,

Jag ska försöka lägga mig samma tid. Det här med väckarklocka har jag använt men jag märker att jag då får för lite sömn och så är hela dagen förstörd.
Mer
12 år 3 veckor sedan #475867 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Min sömnproblematik
Fragile80

Jag blev samma som du blev med stilnoct utav Rohypnol och därför vågar jag aldrig ta en benzotablett längre i mitt liv. Jag tar motbjudande mediciner för att sova och de ger en hangover dagen efter och därför är jag väldigt tveksam till att ta mediciner för sömnen numera.

Dock ställer jag mitt hopp till en medicin som inte ännu är godkänd att sälja. Den verkar väldigt lovande och skall ge en naturlig sömn!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 3 veckor sedan #475880 av Ready
Svar från Ready i ämnet Min sömnproblematik
Det är ett evigt väntande på mediciner.