Hjälp

Mer
18 år 5 månader sedan #28116 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Hjälp
Hej Flisan,

Jag skickar ett personligt meddelande till dig...
Mer
18 år 5 månader sedan #28126 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Hjälp
Vad bra att du har folk omkring dig.... vad bra att du slängt rakhyvalr och tabletterna... du får hantera ångesten på ett bättre sätt... genom gemenskap med andra... du klarar det här...

Vilken tur att du har vänner runt dig... bra att de bryr sig om dig...

Hur går det med lussekatts baket?

Hoppas att du snart mår bättre... att ångesten och depressiviteten går över... och att du får rikligt med hopp...

Du kommer väl ihåg vad Joel sa på seminariet... att just i lidandet när det är som värst och man överväger att ge upp så finns hoppet runt hörnet... hoppet som leder vidare till återhämtning...

Hoppet kan vi ge till varandra också... genom att finnas där och stödja, peppa, finnas kvar... vänner är jätteviktigt.... vänner kan bli just dem som ger en hopp och som fungerar som "empowerer"... som ger en kraft att orka vidare... hitta sin styrka... sin frihet... och sin självständighet...
Mer
18 år 5 månader sedan #28135 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet Hjälp
Det känns tråkigt att du mår sämre Flisan. Ut och promenera med dig. Helst med någon du känner! Jag är också känslig för mörkret den här årstiden, jag vet hur det är! Men långa promenader kan göra underverk, jag lovar! Hoppas du blir bättre snart.

kram Fredrik
Mer
18 år 5 månader sedan #28151 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Hjälp
Tänker på dig!!!
Mer
18 år 5 månader sedan #28162 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hjälp
Motion är väldigt bra om man lider av depression. Så här när det börjar mörkna kan det vara bra att promenera på morgonen när det ljusnat - man blir piggare av ljuset resten av dagen. Hoppas att du mår bättre snart.
Mer
18 år 5 månader sedan #28212 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Hjälp
Jag brukar ta en promenad mitt på dagen för att få lite solljus...

Hur gick det i helgen? Hoppas att du mår bättre nu...